למה היה כל כך קשה לעשות מסלול בשייטת?

התשובה המתבקשת והפחות נכונה: בגלל האימונים והתרגילים.
התשובה הנכונה: הלילות.
מה קרה בלילות?
היינו עומדים במסדר לפני השינה,
ברחבת מבנה בית הספר, 10 מטר מהחוף.

המדריכים היו מציינים כל אחד איזה פאק עשה
(השאיר נקודת חלודה על מחסנית, איחר לאנשהו בשניה…).

לכל פאק או כמה היתה תחנה אחת מתוך חמש.
תחנה זו נקודה על החוף שרחוקה במידה כזו או אחרת מאיפה שהיינו.

לפי מספר וגודל הפאקים נדרשת לרוץ לאותה תחנה ולחזור בזמן מסוים.
הריצה עם המדים, האפוד, הרובה ואחרון ארור – תרמיל החול.
התרמילים, מלאים בחול, היו במשקלים שונים, לפי משקל החייל.
החל ב 18 ק"ג וכלה באיזור ה 30.
והזמנים הנדרשים מהירים.
ריצה כבדה.
על החוף.
עם החול.

ידעת שאם לא תעמוד בזמן, תעשה זאת שוב. ושוב.
עד שלמדריך יבוא שתפסיק.
ואם לא תעמוד בזמן, המשך מחר.
מה הסיכוי של חייל עייף מת לעמוד בזה אחרי לילה כמו הלילה?
בקיצור, כדאי שתיתן גז.

העסק שלך זה לא מסלול בשייטת.
אם תצא מהמסלול, לאן תלך?
זה לא הגיון דפוק של צבא, אלא של כלכלה מקומית.

כשמישהו רואה אותך ואת החומרים שלך, אבל מבחינתו אתה לא אוטוריטה,
בד"כ הוא לא יקנה ממך שירות שישפיע על חייו.
ויצרוך מאחרים.
אם הם בסדר, הוא ישאר אצלם.
מתי יש לך הזדמנות?
ברגע הפגישה,
שיקבל מייד חומרים שלך, שמראים אותך בשיאך.

כשאתה רוצה למכור למישהו, תן לו ערך,
ותדאג שיבין שנתת לו ערך.
למשל, אם כתב שאינו מבין, תסביר עד שיבין.

כשאתה רוצה שהרבה אנשים יקנו ממך,
תן הרבה ערך באופן סדרתי.
יותר מזה, תדאג שיהיה לך תוכן כל כך טוב,
שכל אחד יוכל להוריד בחינם, ולראות כמה אתה מעולה.
תדאג שהחומר הזה יעזור למי שמוריד,
כי אז אתה הופך לאוטוריטה.

לפנות פניות קרות ולנסות לצוד לקוחות זה קשה מאוד.
לייצר תוכן מעולה זה אכן קשה ומאמץ,
ובאותה נשימה מביא אנשים שכבר מבינים מי אתה,
ופונים אליך. ומוכנים להשקיע כדי שתעבוד בשבילם.

אם זה מה שאתה מחפש,
ומבין שמגנט לידים זו הדרך הטובה ביותר לעשות את זה,
או פתוח לבדוק התאמה לעסק שלך,
יש לנו מאצ'.

אני כותב מגנטי לידים, והם בונים אוטוריטה.
מוזמנים לפנות בפרטי

ישעיהו ריב
קופירייטר ממיר

פוסטים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה