איזה בעל עסק לא יינזק כשישטוף אותו בפעם הבאה צונאמי מסוג "חמולה קורסת"?

אירוע "חמולה קורסת" זו קריסה של משפחת אמצעי שיווק המחוברים זה לזה, שחותכת לך בהינף מאצ'טה את כל השיווק ומשאירה אותך בלי לידים.

זה יכול לקרות בגלל כל מיני צירופי מקרים.
אנחנו רואים עכשיו אחד, בשאיפה שאנחנו כבר אחריו,
ובהמשך כמובן יבואו עוד רבים.

כבעל עסק אתה רוצה לחשוב שזה לא יקרה שוב או שהתוצאות לכך זניחות.
זה יקרה באופן ודאי. הסיכוי שזה לא יקרה, קטן מדי.

והנזקים, כמובן בהתאם לתלות שפיתחת באמצעי שיווק אלה.
היום חמולת פייסבוק קרסה, מחר חמולת גוגל, בהמשך חמולות ומשפחות כאלה ואחרות.

המשמעות כמובן שבעל עסק צריך יותר מאמצעי שיווק מאותה חמולה.
האמצעי הממיר ביותר הקיים הוא רשימת דיוור.

רוצים או לא, את זה אומרים המשווקים האמריקאים, ויש לכך סטטיסטיקות ברורות.

רשימת דיוור לא הולכת לבד.
כדי שאנשים יתרשמו מכם וירצו לקנות מכם,
כנותני שירותים אתם צריכים בעסק גם מגנט לידים וגם דף מכירה,
שניהם ברמה הכי גבוהה.

כאן אפשר לקרוא על כל אחד מהם:

1. מגנט לידים – מה זה ואיך זה מביא לך לקוחות?

2. דף מכירה – מתי הוא עוזר לך למכור, ואילו עלויות שכר הוא במידה רבה חוסך לך?

אחרי שתקראו ותבינו טוב יותר, אתם מוזמנים לפנות אליי דרך טופס צור קשר,
נתאם שיחה ונראה איך לפזר את הסיכונים שלכם בשיווק,
כך שלא תהיו תלויים בחמולת שיווק כזו או אחרת,
ובכך להגן עליכם מאירועי חמולה קורסת שעוד יגיעו.

בהצלחה בשיווק!

ישעיהו ריב
קופירייטר ממיר

פוסטים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה