הדבר שהכי יעזור לך למכור בכתב. להדפיס, לתלות מול פינת הכתיבה שלך, ותמיד לקרוא לפני שאת.ה כותב.ת תוכן שיווקי/מכירתי
השבוע פגשתי כמה לקוחות פוטנציאלים עם כאב דומה.
הכתיבה שלהם לטענתם "מעולה" אבל אין מכירות.
כשאדם מציג לך באופן כל כך ברור בעיה משמעותית שיש לו,
הדבר האחרון שאתה אמור לעשות כאדם הוא להכאיב לו יותר.
אוקיי. וכבעל עסק מה אתה אמור לעשות?
הרי אתה מחויב לקדם את העסק שלך.
אם נורא חשוב לך למכור לו מוצר מסוים באותו רגע, אולי עליך לעשות את זה.
אבל הרבה פעמים, וכך החלטתי באותם אירועים,
מועיל הרבה יותר להקשיב ולהבין איך אתה יכול לעזור לו לשפר את מצבו באופן מקיף יותר.
זה יכול להוביל לנושאים מעניינים יותר, ולפתרון עמוק יותר.
ואז הרווחת כאדם וכאיש מקצוע.
צריך לזה סבלנות.
לכן העדפתי ללמד אותם פיסת ידע מאוד מועילה, מהיותר מועילות שיש לי בארסנל.
שייפתי אותה לרמה שאני יכול ללמד אותה בשלוש דקות,
ולתת לאדם כלי מכירה אינסופי.
אני כותב איתה כל קופי ממיר, מכל סוג, כמעט תמיד.
את פיסת הידע הזו אני ממליץ להוריד כאן, להדפיס ולתלות על הקיר מולך.
אלה הם שלבי המכירה בכתב.
1
החזון – לפני הכל מציגים איזה דבר גדול ונפלא הולך לקרות ללקוח האידאלי שלך.
2
למה כמעט כולם נכשלים – מציגים את הקשיים הנפוצים שגורמים גם לו להיכשל בזה.
3
יש פתרון – מהו הפתרון הכללי של המצוקה – מציגים את העובדה שניתן לפתור זאת, יש לכך דרך נפוצה.
4
הפתרון שלי – מספרים על הפתרון שלך, למה הוא מתאים בדיוק למצבו העכשווי.
5
הצעה (בונוסים, אחריות, קריאה לפעולה) – נותנים את ההצעה. אותה הצעה שקוראים לה "הצעה שאי אפשר לסרב לה". מי שלא יכול לסרב לה הוא הלקוח האידאלי
לכן, הכתיבה כולה מפנה ללקוח האידאלי שלכם.
אם עוד לא הגדרתם אותו מאוד מאוד טוב, לחצו על קישור זה,
גשו והשקיעו 32 שח תמימים,
דעו שזו השקעה מהמשתלמות ביותר אי פעם בשיווק שלכם, במחיר של מנת פלאפל בצלחת / פרוסת עוגה, וקנו לעצמכם יכולת חדשה שתעזור לכם להמיר כל יום עוד יותר.
האם זה ידע מהפכני? כן, כמובן. האם יכול להיות שיש לך אותו? גם אם תיקחו מכאן רעיון אחד שיעזור לכם להגדיר טוב יותר למי לפנות, ויש כאן רבים כאלה, הרווחתם ובגדול.
לא מרוצים?
אחזיר לכם את כל 32 השקלים האלה מתי שתרצו. גם בעוד עשרים שנה.
שמרו על עצמכם.
סוף שבוע שקט ככל האפשר, נינוח ככל האפשר. עם הרבה הרבה עידוד לכל מי שסביבכם.
כולם מאוד צריכים את זה כרגע.
ישעיהו ריב
קופירייטר ממיר
איש מאוד נחמד שלח לי שאלה אתמול:
למי שלא רואה תמונות, התמליל:
האיש הנחמד:
מה שלומך?
אתה עוסק גם בכתיבה דפי נחיתה בודדים או שאתה רק במשפכים? 😊
אני:
היי
עוסק גם עוסק:)
תכלס, אני כרגע עוסק בעיקר בבניית וובינרים ללקוחות.
לדעתי העיסוק בתחום זה רק ילך ויגדל.
אין באופק אפשרות טובה מזו או אפילו קרובה אליה למכירה של אחד מול הרבה
מזמין לפנות אליי.
שיחה ראשונה, הכרות ואבחון, ללא עלות