איך לגרום לאיש שיווק ששכרת להיות הכי אפקטיבי עבורך?

  1. כגישה – תן לו להרגיש מוערך והוא יתן לך את הנשמה.
    תעשה ההיפך ומהר מאוד תצטרך להחליף אותו.

  2. לפני תחילת הפרויקט, שאל אותו איך הוא רוצה לעבוד. זאת התחלה מצוינת.

  3. צור הסכם עבודה ברור – מה המשימות שלו, התהליך והתוצאות הנדרשות.

  4. הגדר את תחילת העבודה כתקופת התנסות. תן לו משימה מוגדרת היטב – למשל קמפיין אחד למכירת מלגזה סוג X.

  5. קבל ממנו תכנון של המשימה הראשונה שנתת בשפה מובנת. המטרה היא לפתח תקשורת טובה לעבודה המשותפת. על זה פרויקטים קמים או נופלים.

  6. קבל דוחות תקופתיים על ההתקדמות.

  7. ערוך איתו פגישות תקופתיות. ובמידה ואתה מעסיק עוד בעלי מקצוע, ערוך פגישות משותפות איתם לסנכרון. אחרת, האחריות שלך תהיה להעביר מידע רב ומורכב מאחד לשני, וזה מייצר תקלות.

  8. בשיחות, תן משובים חיוביים.

איך?

התחל במחמאה למה שעשה, והערכה למאמץ וליכולת שלו. משם הצב את האתגרים שעומדים בפניכם והצג את הנתונים של הביצועים עד כה ושל מה שנדרש להמשך. סיים בהבעת אמון והערכה ליכולות.

  1. אל תיכנס לו בין הרגליים כשהוא עובד. ההיפך – הסבר לו שזו האחריות שלו ושחרר.

  2. כשהוא פונה אליך ברגע של קושי, תכיל אותו. תהיה חיובי, תן לו להרגיש שהוא עושה את הדבר הנכון.


כל אלה נכתבו לאור 17 שנות נסיון בהן הייתי בשני הצדדים פעמים רבות.


רוצים לגרום לתכנים השיווקיים שלכם – מיילים ו/או פוסטים ו/או סרטונים – להביא לכם יותר לקוחות?
כתבו לי בהודעה פרטית "אני רוצה ממך טקסטים שמוכרים מעולה!"

ישעיהו ריב
קופירייטר ממיר

פוסטים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה