"אם לא העלבת אף אחד עד הצהריים של אותו יום, אז אתה לא משווק מספיק חזק"
דן קנדי. מכירים?
דן קנדי הוא מגדולי המשווקים האמריקאים בעשרות השנים האחרונות.
וג'יי אברהם, יועץ עסקי שאחראי להכנסות של מיליארדים, שאת השם שלו מציינים כשרוצים להרגיש חכמים ויודעים, אמר
"אם אתה באמת מאמין שמה שיש לך הוא בעל ערך ללקוחות שלך, אז יש לך התחייבות מוסרית לנסות לשרת אותם בכל דרך אפשרית. ולכן אני כל כך אגרסיבי בשיווק שלי."
ואני אמרתי ללקוח שלי השבוע שאין מצב שהוא מרשה לעצמו למנוע מהלקוחות שלו את אוצר החוכמה והיכולות שהוא מעניק להם, איתו הם משנים את החיים שלנו.
הסיכוי שלך להביא תוצאות יורד משמעותית
אם אתה מרשה לעצמך להיות "נחמד" מדי בוובינר שלך.
אתה חייב לדבר על התחרות שלך. ואתה חייב להוריד את הלקוחות שלך מהרעיון ללכת עם המתחרים שלך.
אז מה ישעיהו, ירדת גם אתה לשם? ללכלך על המתחרים?
לא לא על המתחרים, לעולם לא.
על התחרות.
אנשים, הלקוחות שלך, אוהבים לחשוב שהם
מקבלים החלטות רציונליות, אבל האמת היא
שרוב הרכישות מונעות מהרגש, ופחד לקבל החלטה שגויה
הוא מהכוחות היותר חזקים .
זה אומר שכשאתה עושה וובינר אתה לא רק
מוכר את המוצר שלך – אתה עוזר לקהל שלך
להבין למה האלטרנטיבות האחרות לא שוות את הכסף שלהם.
- למה רוב השיעורים ללימוד ספרדית מתמקדים
בנתינת כלים, כשמה שחסר לתלמידים כדי לדבר ולתקשר זה ביטחון עצמי? - למה יועצים נותנים ערמות של טכניקות להורים שמתקשים
לדבר עם הילדים המתבגרים שלהם על מיניות אבל לא עוזרים להם לפתח את היכולת להיכנס לדיון כזה ממקום עמוק? - למה רוב הקורסים על פרודוקטיביות נותנים טכניקות לניהול זמן – אבל לא מטפלים בחשש מכישלון שגורם לאנשים לדחות משימות?
אנשים רוצים להרגיש שהם מקבלים החלטה חכמה.
כשהם מבינים שהם לא רק קונים משהו טוב –
אלא גם נמנעים מטעות גדולה – הרבה יותר קל להם להוציא את הכסף עכשיו.
כל מי שאתה פוגש מעורב במאבק גדול.
זה יכול להיות מול המתחרים שלו,
מול מערכת שמגבילה אותו, מול כלים שלא עובדים, מול פחדים אישיים.
וכשאתה עוזר לו להבין נגד מה הוא נלחם – הוא ירצה שתהיה לצידו.
אלה שמבינים את זה משתמשים בזה ומנצחים.
אלה שלא – מבזבזים את אחת הדרכים הכי חזקות לשכנוע ומכירה.
איך להפוך את זה לכלי חזק בוובינר שלך?
שלב 1: תן שם לאויב
אם ניסית כבר לעבוד בשיטה X ואתה עדיין תקוע –
זה לא בגללך, זה בגלל שהשיטה הזו פשוט לא בנויה להצלחה שלך."
שלב 2: תראה למה האלטרנטיבות לא עובדות
הבעיה עם רוב היועצים העסקיים היא שהם רק אומרים לך מה לעשות –
אבל כשאתה נתקל בקושי, אין לך עם מי לדבר.
שלב 3: תציע את הפתרון שלך בתור האלטרנטיבה הנכונה
מה שאני מציע זה תהליך שבו תלמד מיומנויות של שיווק ומכירה
וגם תתרגל עם השגחה צמודה שלי, עד שזה יביא לך פניות חמות.
בוא נבנה לך וובינר שמוכר באמת
רוב האנשים שעושים וובינרים לא מבינים את הפסיכולוגיה הזו.
הם נותנים המון ערך, מסבירים את המוצר שלהם –
אבל גם לא יודעים מבחינה מקצועית ועסקית מה לא עובד אצל המתחרים שלהם,
וגם לא יודעים לטפל נכון בהשוואה הזו,
שהיא חרב פיפיות, אם לא עושים אותה נכון, היא פועלת לרעת מי שנתפס כ"מלכלך" על המתחרים.
אני מלווה אותך לבנות וובינר שמוכר,
כזה שגורם לקהל שלך להבין שהם לא רק צריכים אותך – הם לא יכולים להרשות לעצמם לא לעבוד איתך.
- תדע בדיוק איך להוביל את הקהל שלך מהתלבטות לרכישה.
- תשלב אסטרטגיות שגורמות לאנשים לפעול, במקום "לחשוב על זה".
- תבנה מערכת שמביאה לך לקוחות – בלי לעשות אינסוף שיחות מכירה מתישות.
רוצה לראות איך זה עובד?
שלח לי מייל חוזר ונגלה אם זה מתאים לך.
- יש כאלה שעושים וובינרים – ונשארים תקועים.
- יש כאלה שיודעים איך להשתמש בוובינר נכון – ומוכרים בגדול.

ישעיהו ריב
מלווה עסקים לוובינרים שמוכרים ב 50,000-300,000 ₪ בשידור,
עם הזדמנות חדשה.
נ.ב
השאלה היא – איפה אתה רוצה להיות?
שבת של שלום
שיחזרו עכשיו כל אלה שעדיין שם.
* עורכי הדין שלי ממשרד קטן ושאפתן, מרוויחים גם אחוזים מהצלחות.
ביקשו לציין שקל להרוויח בנושא זכויות יוצרים.