טכניקה אפקטיבית וקלה ליישום:
איך גורמים לוובינר שלך לסחוף פנימה את הלקוחות כשהם מתרגשים ומצפים למה שתגיד?
כדי שתיכנסו לסיפור טוב יותר, תרגישו מה קורה שם ותוכלו לאמץ את הטכניקה בקלות,
תחשבו שאתם מעבירים וובינרים להורים שמתעניינים לרשום את הילדים שלהם לחוג אמנויות לחימה בדוג'ו שלכם,
וסוף סוף גיליתם
שאחוז גבוה מהם נטשו בעשרים שידורים האחרונים…
עכשיו אתם מבינים שקצת עצמתם את העיניים כי הכתובת היתה מזמן על הקיר-
מבאס? אוקיי, אבל מה עושים?
נותנים להם סיפור קצר ומותח שלא נגמר
המטרה שלו? להכניס אש לסיפור. להדליק את המוח הזוחלי,
אותו אחד שכבר מליוני שנים לא השתנה ומגיב מהר בלי לתת
להם להיכנס לניתוח רציונלי שמוריד קצב ומעכב מכירה.
רוצים דוגמה?
קראו את פתיח 90 שניות לוובינר “נוכחות בתנועה” – אמנויות-לחימה לילדים. וכשאתם מדמיינים שאתם מספרים את זה בתחילת הוובינר שלכם,
נסו להרגיש מה עובר על הקהל.
“לפני חצי שנה, הילה, אמא של נועם התקשרה אליי כמעט בדמעות. נועם בכה כל יום בבית־הספר, חטף דחיפות בהפסקות, ולא הסכים לצאת לחצר. היא לא רצתה שילמד 'ללכת מכות', אבל הסכימה לנסות.
שלושה חודשים אחרי היא מתקשרת אליי, נרגשת, ומספרת
שהטלפון צלצל הבוקר. על הצג — 'מחנכת כיתה ד’ של נועם'. אומרת שכמעט התעלמה, אבל משהו בבטן אמר שכדאי לענות.
“הילה, נועם שוב בכה בהפסקה. דחפו אותו מהמגלשה והוא לא הסכים לצאת לחצר." אחרי כמה מילים שמרגיעות את המורה ואת עצמי — אני כבר באוטו.
אני אוספת את נועם; הראש שלו שקוע בקפוצ’ון…
המחשבה היחידה שרצה לי בראש: אם הוא כבר מוותר עכשיו — מה יקרה בחטיבה?
בבית אני שולפת את המחברת עם שיטת שלישיית המגן מהדוג'ו:
מיקוד: תרגיל נשימה שמייצב פחד בכמה שניות.
יציב: עמידה זקופה, מבט ישיר וקול בטוח.
הגן: תנועה אחת להגנה, בלי אלימות.
אנחנו מתרגלים מול המראה. אחרי כמה חזרות נועם מרים ראש — ומחייך.
בהפסקה הבאה אותו ילד ניגש שוב. נועם נושם עמוק, מיישר כתפיים ואומר: “תפסיק, זה לא מתאים". כשהיד מונפת לדחיפה, הוא מזיז רגל לאחור, מגן — והילד נסוג.
בערב המורה מתקשרת: “נועם היה היום ילד אחר. מה עשיתם?”
בזום שלנו עכשיו אחשוף שלב-אחר-שלב את שיטת שלישיית המגן
ואראה לכם כיצד עשר דקות תרגול ביום הופכות פחד לביטחון — בלי סימן לתוקפנות.
מי שיישאר עד הסוף יקבל סרטון הדרכה ודף תרגול ליישום כבר מחר בבוקר.
רוצים לראות את הילדים עומדים זקופים, בטוחים וחוזרים הביתה עם חיוך?
בואו נצלול פנימה…….
בואו נסכם.
מה ראינו?
איך קהל אדיש הופך לקהל מעורב, מתרגש, סקרן.
הכנסנו את התבלין הסודי של כל המכירות כולן.
זה הרכיב שהופך לימוד של ידע למכירה: חיבור רגשי.
הבנת עכשיו איך להכניס את הלקוחות הפוטנציאליים שלך לתוך הוובינר כשהם כבר מתלהבים, מתחילים לעלות על גל של רגש ורוצים לשמוע ממך עוד? חשוב להבין, זו טכניקה נלמדת. אפשר ללמוד וליישם אותה בכמה רמות.
כשמשתמשים בה במינונים שונים, בחלקים שונים של הוובינר, התרומה שלה למכירות יכולה להיות דרמטית.
ושל עוד לא מעט טכניקות שאני מלמד אנשים שמוכרים בוובינרים
ורוצים להגיע ליעדים שלהם.
רוצה לשלוט בטכניקה הזו בצורה האידאלית?
אם כן כתוב או כתבי לי מייל חוזר.
נדבר

ישעיהו ריבּ
מלווה בעלי עסקים לוובינרים ממירים
להחזיר את החטופים כולם ועכשיו!