רוצה עוד מכירות? יחס המרה גבוה יותר?

1. כשאתם מספרים סיפור, ההמרה כמעט תמיד גבוהה יותר מכותרת שנותנת את הנתונים באופן ישיר.

לדוגמה:
"איך אשה בת 50 מאשדוד הפסיקה את החרדות, מצאה עבודה והתחילה להרוויח כפול תוך  3 חודשים"

ימיר טוב יותר  מ:
"איך להפסיק את החרדות, למצוא עבודה שמרוויחים בה כפול וכל זה תוך 3 חודשים":

2. מה חושבות ומרגישות לקוחות פוטנציאליות שקוראות את הכותרת הראשונה?

"אני רוצה שיקרה לי מה שקרה לאשה הזו מאשדוד. אני רוצה לשמוע מה היא עשתה ואיך היא עשתה את זה"

ואיך מגיבות לקוחות פוטנציאליות שקוראות את הכותרת השניה?
"מה זה השיט הזה? רמאות"

רואה למה אני מתכוון?

3. זו הסיבה שכל כך חשוב שהלקוחות שלך יתנו לך המלצות עשויות בצורה נכונה,
ושמצידך, השימוש בהן יהיה נכון, ויוצג כסיפורים.
סיפורים מוכרים!

ישעיהו ריב
קופירייטר ממיר

ישעיהו ריב, דפי מכירה ממירים

4. נ.ב ברוך הבא מר מיתון. מה עושים איתך מה?
תכלס, מי שלא יקבל את פניך עם שטיח אדום, יחטוף.
ומי שלא יביא פרחים, יחטוף גם.

מה זה 'שטיח אדום'? להכין את ההצעה על המוצר הכי מתאים שלך שמתאימה ללקוחות שעכשיו יותר קשה להם לקנות. שאם תמשיך להציע כמו שהצעת עד כה, אולי 50% מהם יקנו.

מה זה 'פרחים'?  לקזז בהוצאות לספקים, ולהרים את היכולות האישיות שלך.

בקורס דף המכירה הממיר אתה מצעיד את הלקוחות שלך שמושפעים קשות מהמיתון על שטיח אדום ומביא להם פרחים.

אתה מכין להם הצעה מדהימה, מפצח  את מה שיש לך ומעלה את ערך ההצעה בעשרות או מאות אחוזים, בעזרתי האישית.

5. מזמין אותך לפנות אליי במייל חוזר

ד"ר שי סולן

פוסטים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה