הסיפור על תפוחי ההר של דוד ג'ים
יש קופירייטר אמריקאי שאני מאוד אוהב, פעם הוא ייעץ לי. הוא פרש לגמלאות בראשית שנות ה 2000. 1. פרק 26. איך מודעה אחת הפכה סוכנות פרסום אנונימית להצלחה מסחררת 2. פרק 39. להפוך לעשיר לאט והוא מספר: "מנהל פרסום עבר לניו מקסיקו ורכש מטע "תפוחי ההר הגדלים של הדוד ג'ים" 'אם, מסיבה כלשהי, התפוחים האלה לא טובים עבורך,
שנה אחת אירע אסון. סערת ברד פגמה בצבע הקליפה משום מה לדוד ג'ים היו יותר הזמנות באותה הוא החליט לשלוח את התפוחים. "שימו לב לסימני הברד על התפוחים האלה.
באותה שנה היו לדוד ג'ים פחות בקשות להחזר כספי מאי פעם. הוא עדיין מקבל הזמנות המבקשות גארי בנסיונגה, זה שמו של הקופירייטר הגאון, "הסיפור הזה מגלם כל כך הרבה ממה שאני מעריץ בשיווק מעולה:
הכל התגלה בתוך "מתנה" של אסון סערת ברד.
מעתה ואילך, חפשו את הטוב בכל נסיגה תוכלו למצוא את הבולטים האלה שכתב, כאן: חומר מעולה למשווקים: ציטוט ממנו לפרידה: "רק הלב יודע למצוא את היקר." – פיודור דוסטויבסקי.
הייתי רוצה להוסיף לסיכום – אנחנו במיתון. תרכשו יכולות שהופכות אתכם יותר חזקים. ישעיהו ריב |
נ.ב
למה נ.ב?
כי אנשים קוראים את זה.
למה?
כי זה בסוף.
קוראים התחלה וקוראים סוף.
אם מעניין, קוראים באמצע.
ידעת את זה?
לא בלב, אלא בכתיבה שייצרה עבורך כסף?
קורס "דף המכירה הממיר" הוא קורס שמקבל משובים מעולים, אבל לא בגלל השם שלו. אני לא נהנה לשמוע אותו.
משובים משנים? לא ממש. מה שמשנה אלה תוצאות.
ויש אחלה תוצאות.
מי שיתן לי רעיון שיהפוך לשם של הקורס הזה, יקבל את הקורס במתנה.
מי שכבר עשה אותו ויתן לי שם כזה, יקבל את הקורס הבא שלי במתנה.
מי שעוד לא עשה אותו,
ורוצה לכתוב דפי מכירה בעצמו, בצורה מקצועית,
ובליווי שלי, מוזמן לשאול במייל חוזר איך עושים את זה,
ואענה.