2 צ'קליסטים אפקטיביים לשיפור השיווק והמכירות שלך אונליין
אם הייתי משחרר את הקנאה שלי לחופשי, הראשונים שהייתי מקנא בהם היו המסודרים שזוכרים.
לשמחתי סיגלתי לעצמי יכולת פיתוח שיטות לסדר ותיעוד על בסיס יומי.
כך נוצרה ספריה עתירת ידע ובה תבניות, צ'קליסטים, יו ניים איט.
וכמובן תבניות של אנשי מקצוע מעולים.
הפעם מביא לכם שני ריכוזי ידע מהטובים ביותר.
הראשון מלמד בקצרה נקודות מפתח בבניית הצעה חזקה.
קבלו צ'קליסט של ג'ון קרלטון, קופירייטר ותיק ומוערך,
ביחס להצעה שאתם מציעים ללקוחות:
1. ודאו לגבי ההצעה שלכם:
א. מחיר: מציעה מחיר יותר מהוגן בעיני הלקוח שלכם.
ב. ערך: יש לה ערך שערורייתי ("ערך נתפס" בעיני הלקוח הוא הכל).
ג. בונוסים: בונוסים כל כך טובים שאפשר למכור אותם אחד אחד בנפרד מההצעה
ד. אחריות:
אחריות בפני עצמה לא מוכרת כלום. כמעט אחד לא אומר לעצמו "אקנה את זה כדי להחזיר את זה ולקבל את הכסף חזרה"
לכן האחריות צריכה לבוא לא בתחילת ההצעה, אלא בהמשכה.
יוצא דופן הוא מקרה שבו אתם היחידים בשוק שלכם שמציעים אחריות, ואז שימו אותה בכל מקום אפשרי.
2. לגבי המודעה שלכם והקופי שלכם:
השניה היא קצת צ'קליסט ויותר גישה.
תהיו שנויים במחלוקת.
איך?
הגדירו את הקו שלא חוצים, ותעברו 3 צעדים מעבר אליו.
כדי להפוך את האפשרות הזו לנגישה, תרגיל שנתתי השבוע לתלמיד שלי
שהתקשה במציאת שם לוובינר.
– עבדתם על כותרת ל(מייל/וובינר/סרטון…) והצלחתם לשעמם את עצמכם?
יופי. החושים שלכם מתחדדים.
כתבו עכשיו כותרת קיצונית, עם הבטחה מפוצצת שאין סיכוי שתעמדו בה.
כתבו עכשיו כותרת משעממת רצח, שאף אחד לא יקנה דרכה, בטוח.
תעשו את זה 3 פעמים.
עדיין משתעממים ממה שאתם כותבים?
נסו עוד 3 פעמים.
עד שתתעייפו ותכתבו משהו מועיל.
רוצים להעזר בקלוד או בחבר אחר בכנופיית איי איי? לכו על זה.
שתהיה לכם שבת רגועה וקרירה ככל האפשר. וקצת יותר.
שלושה צעדים יותר, כן?!
הכי חשוב: שחטופינו יחזרו אלינו מייד.
ישעיהו ריב
קופירייטר ממיר ומורה דרך ליצירת, שיווק ומכירת קורסים וסדנאות, בעיקר בוובינרים.
נ.ב – רוצים לעשות וובינר שמוכר טוב?
באתר תראו עשרות פוסטים. קראו, למדו, ישמו ותכניסו יותר. אם יש לכם צורך בעצה, צרו קשר דרך לשונית צור קשר. בהצלחה!