שלושה מנופים שיגרמו לתוכן שאתם כותבים להמיר מבקרים ללקוחות

מנופים אלה יחזקו את התוכן שאתם כותבים
ויגרמו לו להמיר את המתעניינים בשירותים ובמוצרים שלכם ללקוחות,
ללקוחות לקנות שוב ולהמליץ עליכם לחברים שלהם,
ולמערכות הדיוור שלכם לייצר הכנסות.
 
🚀 מנוף ראשון: לדעת מה לכתוב 🚀
רוצים לדעת מה לכתוב כדי שהלקוחות יפנו אליכם בקשר למוצר שלכם?
– מתחילים מהסוף – מה אתם רוצים שיקרה לקורא?
– שיקנה מכם מוצר, שיעשה לייק, שישתף? הכל ביחד?
– כתבו כך שבסוף הפוסט תהיה קריאה לפעולה שהיא המשך טבעי של הפוסט.
– דוגמה: אתם רוצים למכור מערכת CRM
– בפוסט עצמו תספרו על לקוח שלכם שהפסיד מליונים בלי לדעת, כי עבד עם גליונות אקסל במקום עם CRM.
– ספרו איך באתם והארתם לו את הנקודה הזו, ומאז הוא גם מרוויח יותר וגם נמנע מהפסדים שלא ידע שקיימים אצלו.
 
🚀מנוף שני – מתי להחליט על השורה שפותחת את הפוסט? 🚀
!!!בסוף הכתיבה!!!
מטרתה של הפתיחה היא לתפוס תשומת לב ולהכניס את הקורא אל לב התוכן שלכם.
– כשמתחילים לכתוב יש לכם את החשיבה וההתרגשות של יצירת התוכן, תנו כותרת כלשהי או משפט פתיחה כלשהו (בפוסט) ותמשיכו הלאה, אל תתעכבו, ואל תתנו לשום דבר להפריע לכם או לעצור אתכם.
– בסיום הכתיבה חזרו להתחלה, ובדקו 2-3 חלופות לשורת/פסקת הפניה.
אפשר גם 10 פעמים, לפעמים זה מה שנדרש.
– התוצאה?
– אחוזי הפתיחה של המיילים שלכם ישתפרו כל הזמן, תפתחו אינטואיציה לכתיבת כותרות מעולות שמושכות תשומת לב וגורמות לאנשים להתעניין בכם, לחבב אתכם, לבטוח בכם ולקנות מכם.

🚀
מנוף שלישי – איך לגרום ללקוחות ממש לקרוא את הפוסט שלכם?🚀
– הקורא סורק את הפוסט לפני הקריאה כדי לבדוק האם הוא "בשבילו".
עזרו לו בזה –
– כל 4-5 שורות הדגישו מלה – עד 3 מילים רצופות.
– כך נוצר רצף שמבהיר לקורא האם יש כאן "בשר" בשבילו. תרגילו אותו בזה, והוא יתרגל לקרוא אתכם, כי הוא מקבל מכם ידע מעולה במהירות, המשאב הכי חשוב לו.
 
🚀 מנוף רביעי – תמיד תפתיעו לטובה: 🚀
– תנו יותר ממה שהבטחתם.
– הבטחתם שלושה מנופים? תנו ארבע. הבטחתם עיסוי של 40 דקות, תנו 50.
הבטחתם קורס של חמישה שיעורים, תנו שישה.
.
.- רוצים לשלוח את קישור המאמר לחבר? להגיב? לכו על זה
– רוצים לגרום למיילים שלכם להביא לכם יותר לקוחות?
כתבו לי בהודעה "אני רוצה שהמיילים שלי ימכרו סוף סוף"

ישעיהו ריב
קופירייטר מומחה לשיווק מבוסס תוכן – שהופך אנשים למתעניינים, מתעניינים לקונים, קונים ללקוחות חוזרים וממליצים, ומערכות דיוור להכנסות.

פוסטים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה