צ'קליסט למכירת מוצר שמוכר מעולה בוובינרים

"הרעיון הגדול" או "הקונספט" או "ההבטחה הגדולה" זה הדבר שאם הוא קיים בצורה מעולה בשיווק ובמכירה שלך, אתה יכול למכור מעולה, גם בזמן מלחמה.
ואם אין, אתה צריך לעבוד הרבה יותר קשה.

הוא מסביר ללקוחות שלך שיש לך משהו בשבילם, שהם לא יכולים לפספס. ויש אותו רק לך.

בשירות שלי, בשייטת 13, בכל יום א' בבוקר כל הלוחמים יצאו לריצת כמה קילומטרים. יש שם אנשים מוכשרים מאוד בריצה. הרבה מאוד מהפעמים הגעתי שני, ככה משך כשנתיים.

ביקרתי בשבוע שעבר חבר צוות בקיבוץ חצור, דיברנו על כישרון. אמר לי שלדעתו אני מאוד כשרוני בריצה. מה הוא לא יודע? שכדי להתקבל, התאמנתי באינטנסיביות 5 שנים לפני הצבא, עם חלום גדול מול העיניים ומנער עם עודף משקל ואיטי בריצה, הפכתי רזה ולמהיר ביותר בסביבה הקרובה.

אני מאמין שכישרון זה נחמד. כיף שיש. אפשר כמעט בלי.

למצוא את הרעיון הגדול של העסק שלך, בייחוד למכירה בוובינר,
דורש להקשיב לך מדבר עליו במענה לכמות שאלות מכוונות מאוד, מסוימות מאוד. כך מתקלפות שכבות של תפיסות שכבר גיבשת על  השירות והמוצר שלך, ומתגלים רעיונות.

כל רעיון צריך להיבחן בטלסקופ ומיקרוסקופ, להוכיח עמידות בסביבת עוינת של לקוחות שירצו שיוכיחו להם ויראו להם, עד שישתכנעו.

צ'קליסט: 5 אלמנטים למציאת מוצר שיכול למכור מעולה בוובינר
בין אם כבר יש לך אותו, או שעדיין לא

1. עלות מתאימה למכירה בוובינר ויצירת רווח נכון לעסק?
2. הלקוח שלך תופס אותו כנדרש ורצוי עבורו?
3. נתפס כחדשני ומפתיע?
4. פונה למספיק אנשים, אך לא יותר מדי?
5. הלקוח שלך מסוגל להאמין כל כך במוצר, שיקנה אותו?

למזלי אני עובד כקופירייטר ממיר משך כל השבוע שלי כבר כ 13 שנה.
במהלכן יצרתי כבר רעיונות גדולים שמכרו יפה.

לגופים שונים, בתחומים שונים לגמרי, בגדלים שונים.

זו הפכה לשגרה שלי.

 

לקוחה שלי, פסיכולוגית מהיותר מוכרות בארץ, שעובדת עם קהל ב 37 מדינות בחו"ל, ולפי העשיה שלה ומידת העזרה שלה לילדים ומשפחותיהם – גאונה –  כתבה לי בשבוע שעבר, לבקשתי, מה השגרה שלי יצרה עבורה:

" כמי ששואפת למצוינות ומחויבת לתת ערך גבוה מאוד למי שנותן בי אמון,
אני מתרשמת מאוד כשאני פוגשת נפש תאומה בדרישה העצמית הזאת.

הייתי ממליצה לך לעבוד עם ישעיהו על הקופי כי הוא איש חכם,  כיף לעבוד איתו, אכפת לו ונותן ערך מוסף

אבל כבר עבדתי עם הרבה כאלה…


אז ממליצה לך לעבוד איתו רק בגלל דבר אחד: המספרים


כבר הרבה שנים אני מנסה לתרגם את הידע, הייחודיות והנתינה שלי להכנסות שהם מעבר ללהתקיים.

בשנתיים האחרונות השקעתי את הנשמה יחד עם
ה מ ו ן כסף כדי לשווק את המוצרים הדיגיטליים וההיברידיים שלי.

יש לי שם, ניסיון של מעל 30 שנה בשטח, עשרים אלף איש ברשימת תפוצה, והמוצרים ברמה אחרת מכל הדומים, וגם זולים יותר (מה לעשות, התרומה קודמת).

השקעתי עשרות אלפי שקלים בפרסום ובכל מה שמסביב
כעצמאית, הרגשתי כמו כלב מלא קרציות…
כולם מרוויחים ממני. ואני?

כמעט נשברתי

ואז הבנתי שחסר לי רק דבר אחד,

ממירוּת.

אני מבינה בפסיכולוגיה, אבל זו של מניעה וריפוי, לא של מכירה.

הגורל ריחם עליי ובתקופת שפל איומה, שכבר רציתי לעזוב הכל ולחזור לפרקטיקה הרגילה שלי (מצליחה מאוד בפני עצמה, אבל לא החלום של השפעה על מיליונים ולהרוויח בהתאם)

המליצו לי על ישעיהו

לא יודעת איך הוא לא פיטר אותי לאחר המפגש הראשון שלנו, כשרציתי לא פחות מנס, ושהוא יקרה מהר.

כאן נכנס איזה בן אדם הוא,

אבל לא זו הסיבה שאני ממליצה עליו

לנס קוראים ממירוּת.

אז אני ממליצה בגלל המספרים

 

עלויות הלידים ירדו לשליש

אחוזי הגעה לוובינרים הוכפלו

אחוזי המכירה בוובינר הוכפלו

ההכנסות הוכפלו.


הכל קרה מיד עם שינוי הטקסטים של עמודי הנחיתה, מגנט הלידים ועמודי המכירה.

 

המלחמה כמובן מקשה, אבל בדיוק בגלל זה זה הזמן להשקיע בתשתיות.

ללא ספק, ההשקעה הטובה ביותר שעשיתי בעסק

לא השתכנעת? מעולה, לא מתה על מתחרים

שהוא מקסים כבר הזכרתי?"


ד"ר אנאבלה שקד

מומחית בינלאומית בפסיכולוגיה אדלריאנית

אנאבלה שקד

דר' אנאבלה שקד

בהמשך לאנאבלה, מה שאני מציע הוא
למצוא לך את הרעיון שיגרום לוובינר שלך להצליח.

אני יכול גם לכתוב אותו עבורך.

בהתחשב בכך ששיווקתי כ 500 וובינרים,
זו הצעה שהולכת לחסוך לך הרבה מאוד כסף שתוציא על קמפיינים,
והרבה מאוד זמן של השקעה בכתיבת והצגת וובינרים,
עם תוצאות סבירות או פחות.

למעשה ההצעה הזו מיועדת לבעלי עסקים שכבר התאכזבו מהוובינרים שלהם,|
רואים וובינרים של אחרים שמצליחים, ורוצים גם.

אני טוען שאם יש אנשים בישראל שיודעים לכתוב וובינר שימיר לך,
בחירה בי היא מהנכונות ביותר.
לא יודע אם הכי נכונה, אני מכיר כמעט את כל המשווקים הטובים,
לדעתי יש ביניהם אולי שניים ששיווקו יותר וובינרים ממני.

אף אחד מהם לא יכתוב לך וובינר, בשום מחיר.

ישעיהו ריב, קופירייטר ממיר

ישעיהו ריב, דפי מכירה ממירים

ישעיהו ריב, קופירייטר ממיר

נ.ב
אני נותן אחריות מלאה על הכתיבה שלי. אם הוובינר שלך לא מוכר, מחזיר לך את הכסף

פוסטים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה