פודקאסט 'הקופי הטוב בעולם'
כדי להפוך לאיש מקצוע שמייצר ללקוחות שלו הצלחות באופן סדרתי,
בחרתי ליצור את התוכן הכי טוב ללקוחות פוטנציאליים שלי,
שיגרום לי לדעת יותר ויותר.
למזלי, כבר שנים אני בונה לאט לאט קשרי עבודה וחברות עם
אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, והם שמחים להתראיין
ולתת את הידע המקצועי הכי טוב שלהם.
ואלה שלא הכרתי לפני כן, לרוב שמחים להתארח.
מפרק 75 תמצאו את המידע הטוב מסוגו על שיווק ומכירה של קורסים, סדנאות וכנסים באמצעות וובינרים.
אני תמיד שואל אותם שאלות כנות וקשות,
ואחת חוזרת על עצמה: "מהם
3 הדברים שהכי מועילים כדי למכור יותר בוובינר?"
כך שנצבר כאן אוצר ידע של הטיפים הטובים ביותר,
של אנשי המקצוע הטובים ביותר. אבל בבקשה אל תאמינו לי,
תבדקו בעצמכם.
מפרק 41 ועד 74 הזמנתי לשיחות עומק
בעלי עסקים שבאמצעות שיווק מעולה הפכו למובילים בתחומם.
אני שואל אותם שאלות קשות, ואחת שתמיד חוזרת על עצמה:
"באיזו פרקטיקה אתה משתמש כדי להמיר הכי טוב?"
אני מקבל תשובות שהן סיכום של מליונים רבים שיצאו על פרסום,
של שנים ארוכות של הובלה בתחומים שלהם.
ואת האגואיזם הצרוף הזה שלי, אני מציע לך.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
בארבעים הפרקים הראשונים ניתחתי עד
שהבנתי לפרטי פרטים, את דפי המכירה שהכניסו הכי הרבה כסף
במאה ועשרים השנה האחרונות, בעיקר. שבעה מהקופירייטרים
שכתבו אותם כתבו עבודות הכניסו מיליארד דולר ויותר – כל אחד- בחייהם.
כל 700 שעות העבודה האלה
כוונו להפוך אותי לפתרון מתבקש
לעסקים שאפתנים, שרוצים יותר לקוחות טובים, יותר סגירות, פחות אכזבות.
בגלל התוצאות הפרקטיות של המחקר הזה,
ושל 16 שנות כתיבה שיווקית למגוון עסקים, שלי ושל לקוחות שלי,
אני נקרא 'קופירייטר ממיר'.
מקווה שתהנו. אני זמין לענות על שאלות ולהיפגש כדי לעזור לכם להצליח עם העסק.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
פרק 15. שאלון שמכר 600,000 מנויים | ביל ג'יימי והייקי רטלהטי
היום נצלול לעומק מכתב המכירה שמכר 600,000 מנויים למגזין, תוך שימוש באמצעי עיקרי בעל יכולות יצירת מעורבות גבוהות מאוד, שאלון.כחלק מכך ננסה להבין מה מאפשר
פרק 14. איך להרוויח ממרחץ דמים פיננסי | ג'ון קרלטון | ישעיהו ריב, קופירייטר ממיר
איך באפשרותך להרוויח מקריסת שוק המניות הקרובה ומרחץ הדמים הפיננסי שהולך להיגרם על ידי סוחרי סמים מוצפי מזומנים ממון וחלאות עבריינות אחרות?בפרק הזה ניכנס לעומקו
פרק 13. כל הנערות הערומות צחקו מאחורי גבו של הבחור השמנמן… | ג'ון קרלטון
"כל הנערות הערומות צחקו מאחורי גבו של הבחור השמנמן…עד שהוא נכנס לקרב סכינים עם 3 אופנועים ענקים וקשוחים" – זו ההתחלה של דף מכירה מהמרתקים
פרק 12. הרופא שלא שתה מים 20 שנה | 'אגורה פייננס'
שתיית טונות מים היא מעולה אם אתה רוצה להעלותאת הסיכויים שלך לקבל שבץ, לגרום לכשל כלייתי ולעודד אלצהיימר מוקדם… דקה 05:40 אם אתה רוצה לרסק
פרק 11. פירוק דף מכירה: כיצד גוף ההדרכה המוביל בעולם בתחומו מכניס מסת לקוחות משלמים | Agora Finanacial
אנחנו פוגשים היום עולם חדש, עולם הקריפטו…שלרובנו הגדול הוא עדיין מסתורי… דף המכירה שננתח היוםמראה לנו מה זו מלחמת קריפטו עקובה מממון, תשוקה, כוח, פחדים
פודקאסט כתיבה שיווקית פרק 10. מודעה שמכרה 150,000 קורסים | כתב: מקס זקהיים
אם כבר כתבת דף מכירה לקורס/מוצר שלך, עדיף לא להיכנס ושלא ישבר לך הלב כשמזרימים תנועה במליונים לגרסה אחת של דף מכירה משך 40 שנה,והוא
פרק 9. מפרחח עני בעיירה נידחת למוכר במיליארד דולר | ג'ין שוורץ, קופירייטר גאון
היום אציג לכם מודעה שכתב מי שהפך מילד בעיירה שכוחת אל במונטנה לקופירייטר מהטובים ואולי העשירים ביותר, שמכר מוצרים בכמיליארד דולר. שם המודעה שלפניך "איך
פרק 8. מה כל אשה מקווה שבעלה היה יודע על תכנון עיזבון, ומס הכנסה מקוה שלעולם לא תגלו | דיוויד דויטש
בפרק הזה, שמפרק דף מכירה יוצא דופן שכתב הקופירייטר דיוויד ל. דויטש – David L, Deutsch – נדבר קודם כל על האסטרטגיה של הקופירייטינג שמייצר
פרק 7. אשתו של השחקן המפורסם נשבעת שהבושם החדש שלה לא מכיל ממריץ מיני העובר על החוק | גארי הלברט
מי לא רוצה לקבל במחיר של כמה עשרות דולרים, כוח אדיר בידיים?מי לא רוצה לקבל במחיר הזה את הכוח להשפיע על כל אחד? כמובן שכרגע
פרק 6: הגביע הקדוש של עולם השיווק והמכירות: מועדון מנויים שמוכר ברציפות משך עשרות שנים | גארי בנסיונגה
אם יש גביע קדוש לעולם השיווק, שווה לך להכיר אותו?אם הוא בונה לך הכנסה יציבה שהולכת וגדלה משך (עשרות) שנים, זה בשבילך?אם הוא מוסבר ברמה
פרק 5: דף המכירה שעשה הון לדונאלד טראמפ | סקוט היינס
דף המכירה המצוין הזה נכתב עבור אוניברסיטת טראמפ, ומכר מוצר מידע בשם – "הסודות הפנימיים של דונלד טראמפ" משך 5 שנים ברציפות.הערכות מדברות על מכירות
פרק 4: המייל הראשון שמולטי מליונר שולח לרשימת התפוצה שלו | בוב בליי, AWAI
בוב בליי, שהפך למולטי מליונר בכוחות עצמו לפני מעל 30 שנה, ובמקביל אליו, גוף הדרכה הגדול מסוגו בארה"ב, עושים חלק גדול מהונם מדיוור לרשימת התפוצה