פודקאסט 'הקופי הטוב בעולם'
כדי להפוך לאיש מקצוע שמייצר ללקוחות שלו הצלחות באופן סדרתי,
בחרתי ליצור את התוכן הכי טוב ללקוחות פוטנציאליים שלי,
שיגרום לי לדעת יותר ויותר.
למזלי, כבר שנים אני בונה לאט לאט קשרי עבודה וחברות עם
אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, והם שמחים להתראיין
ולתת את הידע המקצועי הכי טוב שלהם.
ואלה שלא הכרתי לפני כן, לרוב שמחים להתארח.
מפרק 75 תמצאו את המידע הטוב מסוגו על שיווק ומכירה של קורסים, סדנאות וכנסים באמצעות וובינרים.
אני תמיד שואל אותם שאלות כנות וקשות,
ואחת חוזרת על עצמה: "מהם
3 הדברים שהכי מועילים כדי למכור יותר בוובינר?"
כך שנצבר כאן אוצר ידע של הטיפים הטובים ביותר,
של אנשי המקצוע הטובים ביותר. אבל בבקשה אל תאמינו לי,
תבדקו בעצמכם.
מפרק 41 ועד 74 הזמנתי לשיחות עומק
בעלי עסקים שבאמצעות שיווק מעולה הפכו למובילים בתחומם.
אני שואל אותם שאלות קשות, ואחת שתמיד חוזרת על עצמה:
"באיזו פרקטיקה אתה משתמש כדי להמיר הכי טוב?"
אני מקבל תשובות שהן סיכום של מליונים רבים שיצאו על פרסום,
של שנים ארוכות של הובלה בתחומים שלהם.
ואת האגואיזם הצרוף הזה שלי, אני מציע לך.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
בארבעים הפרקים הראשונים ניתחתי עד
שהבנתי לפרטי פרטים, את דפי המכירה שהכניסו הכי הרבה כסף
במאה ועשרים השנה האחרונות, בעיקר. שבעה מהקופירייטרים
שכתבו אותם כתבו עבודות הכניסו מיליארד דולר ויותר – כל אחד- בחייהם.
כל 700 שעות העבודה האלה
כוונו להפוך אותי לפתרון מתבקש
לעסקים שאפתנים, שרוצים יותר לקוחות טובים, יותר סגירות, פחות אכזבות.
בגלל התוצאות הפרקטיות של המחקר הזה,
ושל 16 שנות כתיבה שיווקית למגוון עסקים, שלי ושל לקוחות שלי,
אני נקרא 'קופירייטר ממיר'.
מקווה שתהנו. אני זמין לענות על שאלות ולהיפגש כדי לעזור לכם להצליח עם העסק.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
פרק 27. קופי עילאי: לא-קופירייטר גורם לך להמיר את דעתך | בן סוארז
הקופי גאוני. קופי אחר לא יכול היה לגשת לנושא כל כך מורכב ולהגיש פיצוח.האם היכולת המורכבת היא זו שגרמה לכותב לבלות זמן מחייו מאחורי סורגים?
פרק 26. איך מודעה אחת הפכה סוכנות פרסום אנונימית להצלחה מסחררת | גארי בנסיונגה
מי כתב? אדם שהמכירות שנעשו מפרסומות שכתב עברו את המיליארד דולר, יש מעט מאוד קופירייטרים במועדון הזה. זוהי מודעת מכירות שהופיעה כפרסומת בעיתון, שבגלל החדשנות,
פרק 25. היורש הבוזז – איך נשדד והודח מכסאו הקופירייטר הטוב בעולם | גארי הלברט
(ע"י הקופירייטר הטוב בעולם זצ"ל (זכר צדיק קופי לברכה))לא צדיק, ההיפך. רב פרצופי, בעייתי, לא לא מוסרי, תחבלן, לא תאגידי, שטן במסיכת אדם מן השורה,
פרק 24- הקופירייטר שמכר ב 100 מליון או מיליארד דולר, מסביר איך למכור בכתב כל דבר – גארי הלברט
"כשזה מגיע לפרסום הייתי הדבר הכי טוב מאז לחם פרוס" אומר גארי הלברט וממשיך:וכדי להשיג אותי היית צריך לקלף 15,000 דולר מקדמה ולהציע לי "גזר"
פרק 23. עם פה ג'ורה, מלמד נשים לנשק בחושניות ובונה אימפריה של מאות מליוני דולרים | כריס חדד
בפרק הזה שומעים מלים מלוכלכות, ולא מעט.תשקלו האם מתאים. מה שואל את עצמו משווק אמיתי וערני שמאזין להן? מה הן גורמות לו להרגיש מה הן
פרק 22. איך לנשק גבר כך שיתאהב ואת תרגישי נחשקת (יעלה קצת, שווה לך) | כריס חדד
"אתה יכול בבקשה רק לנשק אותי כמו שפעם היית עושה?"ניסיתי לא לשנוא את עצמי על היאוש בקולי…אני לא יודע למה המילים היו חייבות להישפך עכשיו…
פרק 21. 3 נוסחאות תוכן שמוכר מוצר יקר ובונה קהילת מעריצים, להעתקה | בן סאטל
מי שרוצה למכור מעולה לא יכול להרשות לעצמו להתפשר על "כולם"…הדף הזה מסנן את כל אלה שלעולם לא יהיו לקוחות, מראש. באותו זמן הוא בונה
פודקאסט כתיבה שיווקית פרק 20 – דף מכירת מוצר יקר (מאוד) ע"י פרובוקציה, שעשוע, קיטוב וקלילות? | בן סטל
כשהשליח מסר לי בידיים את המעטפה הזו, טיפה נפוחה מהאוצר בתוכה, עשויה קרטון קשיח עם צבעי ולוגו FEDEX,התאפקתי שלא לפתוח, מתרגש.כתובת אמריקאית ותאריך המשלוח הסגירו
פרק 19 – שיטת היפוך החביתה בקופי הנחוצה כל כך לעסקים | ג'ו שוגרמן
מהקופירייטר שמכר מוצר יחיד בהכי הרבה כסף.אלה מכם שמחפשים משהו שונה לעשות בעסק שיבליט אותו, ימצאו כאן שלושה אלמנטים עם ערך גבוה מאוד.ככה זה כשאפשר
פרק 18. מכתב המכירה שהציל ילדים וגם מכר בסכומי עתק | דרייטון בירד
מטווח 5 מטרים הדבר הקטן הזה היה נראה כמו צב מים תינוק או משהו כזה…הסירה גלשה לכיוון,וממרחק מטר הלחץ הפנימי של יושבי הסירה טיפס כמו
פרק 17. בזכות קונספט אחד: מקופירייטר מצליח לעשיר, ולעשיר פי 200 | ג'ו שוגרמן
בסיפור הזה יש הרבה כסף.וכדי לאפשר גם לך להבין איך באמצעות אותיות כתובותהוא עבר מכיסי הלקוחות לידי הקופירייטר היזם, פירטתי את הסיפור יוצא הדופן הזה
פרק 16. גאון שמכר במיליארד דולר מסביר איך כותבים דף מכירה | ג'ין שוורץ
ואיך הידע הזה מגיע אליך? לפני 5 שנים קניתי חבילה של 240 פריטים שכתב, כמעט כולם דפי מכירה. הם מבריקים. הם נראים פשוטים.וכן, הם מכרו