פודקאסט 'הקופי הטוב בעולם'
כדי להפוך לאיש מקצוע שמייצר ללקוחות שלו הצלחות באופן סדרתי,
בחרתי ליצור את התוכן הכי טוב ללקוחות פוטנציאליים שלי,
שיגרום לי לדעת יותר ויותר.
למזלי, כבר שנים אני בונה לאט לאט קשרי עבודה וחברות עם
אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, והם שמחים להתראיין
ולתת את הידע המקצועי הכי טוב שלהם.
ואלה שלא הכרתי לפני כן, לרוב שמחים להתארח.
מפרק 75 תמצאו את המידע הטוב מסוגו על שיווק ומכירה של קורסים, סדנאות וכנסים באמצעות וובינרים.
אני תמיד שואל אותם שאלות כנות וקשות,
ואחת חוזרת על עצמה: "מהם
3 הדברים שהכי מועילים כדי למכור יותר בוובינר?"
כך שנצבר כאן אוצר ידע של הטיפים הטובים ביותר,
של אנשי המקצוע הטובים ביותר. אבל בבקשה אל תאמינו לי,
תבדקו בעצמכם.
מפרק 41 ועד 74 הזמנתי לשיחות עומק
בעלי עסקים שבאמצעות שיווק מעולה הפכו למובילים בתחומם.
אני שואל אותם שאלות קשות, ואחת שתמיד חוזרת על עצמה:
"באיזו פרקטיקה אתה משתמש כדי להמיר הכי טוב?"
אני מקבל תשובות שהן סיכום של מליונים רבים שיצאו על פרסום,
של שנים ארוכות של הובלה בתחומים שלהם.
ואת האגואיזם הצרוף הזה שלי, אני מציע לך.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
בארבעים הפרקים הראשונים ניתחתי עד
שהבנתי לפרטי פרטים, את דפי המכירה שהכניסו הכי הרבה כסף
במאה ועשרים השנה האחרונות, בעיקר. שבעה מהקופירייטרים
שכתבו אותם כתבו עבודות הכניסו מיליארד דולר ויותר – כל אחד- בחייהם.
כל 700 שעות העבודה האלה
כוונו להפוך אותי לפתרון מתבקש
לעסקים שאפתנים, שרוצים יותר לקוחות טובים, יותר סגירות, פחות אכזבות.
בגלל התוצאות הפרקטיות של המחקר הזה,
ושל 16 שנות כתיבה שיווקית למגוון עסקים, שלי ושל לקוחות שלי,
אני נקרא 'קופירייטר ממיר'.
מקווה שתהנו. אני זמין לענות על שאלות ולהיפגש כדי לעזור לכם להצליח עם העסק.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
39. להפוך לעשיר לאט | גארי בנסיונגה
מה מקבלים בפרק? הבנה עמוקה של מתי ואיך לטפל בקהל שחושד בכוונות של כל השוק שלך.האם יש בתחום שלך לקוחות חשדנים? אם כן, יכול להיות
פרק 38. חמש דרכים שוולר נכנס למוח שלך וסולק אותך בלי שתרגיש | עידן וולר
בפרק זה נראה ונבין 5 טריקים קופירייטריים ופסיכולוגיים של משווק מהבולטים בישראל, עידן וולר.יזם שהפך את עצמו לקופירייטר, ליזם מפותח יותר, למנטור, לסטרט אפיסט, לדמות
פרק 37. מסלול 20 נקודות – שכנוע בדף מכירה באמצעות יהירות – יוג'ין שוורץ
היום לקחתי מודעה שאינסרטים שלה נכנסו לעיתונים ובמגזינים בכל רחבי ארצות הברית. פירקתי את מסלול המכירה שלה לשלבים שאפשר ליישם בהרבה תחומים,עם השירותים והמוצרים שלכם,
פרק 36 | נוסחה מעולה לקואוצ'רים מאתגרי לקוחות | יוג'ין שוורץ
יש לנו כאן נוסחה מנצחת: "האם אתה מוכן להשתמש ב-X כדי להשיג מה שאתה רוצה?"כתב בעצם ג'ין שוורץ. "האם אתה מוכן להשתמש בהיפנוט-עצמיכדי לגרום לחיים
פרק 35. גאוני וחיוני: כיצד להעביר מסרים מכירתיים חזקים בלבוש בתולי ותמים שמוכר | יאנג אנד רוביקם
איזה יתרון עסקי משמעותי אפשר לקחת ממודעה שאמנם היתה הצלחה ענקית, אבל לפני 98 שנה? כמעט 100 שנה!חשבת פעם על היתרון שמחזיק מי שמכיר ידע
פרק 34. כיצד לשכנע מישהו במה שאינו יכול לעשות – עם 7 שיטות שכנוע | גארי הלברט
היום תקבלו מעל 7 שיטות חזקות ביותר למכירה באמצעות קופי.אסביר אותן וגם אסביר במה אני ממליץ להשתמש ובמה לא. הן שכנעו הרבה אנשים לעשות דבר
פרק 33. כיצד למכור בכתב סדנת יום/ 7 ימים/ קורס וידאו קצר (בהכרח קצר) | יוג'ין שוורץ
3 כלים לשרותך: 1. *הבטחה* – איזו הבטחה עליך לתתללקוח הפוטנציאלי שקורא אותך כדי שירצה בך ובשירותיך? 2. כמה גדול צריך להיות "הרעיון הגדול" שלךכדי
פרק 32. מפשיטת רגל כמעט ודאית לכ- 154 מליון דולר – ג'ו קרבו | ישעיהו ריב קופירייטר ממיר
המודעה שלפנינו היא מהרווחיות ביותר אי פעם. לפי ראיון שנתן ג'ו קארבו, הסופר שכתב אותה ב 1975, הוא מכר 400,000 עותקים מהספר אותו פירסמה המודעה.
פרק 31. "לבלוט כמו ז*ן" זו כותרת שיכולה להצליח?
אם אתה קופירייטר ומשווק גאון, אז כן.הפרק משלב גאונות ביצירת אמינות, מעורבות וקיטוב במכירת מוצר יקר + פרימיום. איך כותבים דף (אולטרה) גס מבחוץ, רגיש
פודקאסט כתיבה שיווקית פרק 30. מכירת כרטיס לסמינר 3 ימים ב-5000$ | ג'יי אברהם | ישעיהו ריב קופירייטר ממיר
איך למכור סמינר 3 ימים ב 5000 דולר בדף מכירה? הרבה יזמים היו רוצים לדעת את התשובהלדבר הלכאורה- בלתי-אפשרי-למעשה הזה. ג'יי אברהם חשב ופעל אחרת.
פרק 29. מכתב ליזמים ובעלי עסקים –מגאון עסקי ויועץ עסקי יקר – ג'יי אברהם | ישעיהו ריב, קופירייטר ממיר
לפני כחמש-עשרה שנה חבר שלי, סטרטאפיסט שבאותו זמן העסק שלו הצליח יפה אבל עדיין היה בתחילת הדרך,ביקר אותו במשרד, נדמה לי בלוס אנג'לס.כצעד מיוחד של
פרק 28. איך נמכרו 60 מוצרים בשווי 283,900 ש"ח (האחד) ב- 12,000% החזר על ההשקעה? הנק בורנט | ישעיהו ריב, קופירייטר ממיר
והיום יש לי אתגר מחשבתי בשבילכם שלמרבה צערי תענו עליו בשניה וחצי כי נענה עליו תיכף, ולעומק.השאלה שיש לי אליכם היאאיך אתה מוכר טיול סביב