פודקאסט 'הקופי הטוב בעולם'
כדי להפוך לאיש מקצוע שמייצר ללקוחות שלו הצלחות באופן סדרתי,
בחרתי ליצור את התוכן הכי טוב ללקוחות פוטנציאליים שלי,
שיגרום לי לדעת יותר ויותר.
למזלי, כבר שנים אני בונה לאט לאט קשרי עבודה וחברות עם
אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, והם שמחים להתראיין
ולתת את הידע המקצועי הכי טוב שלהם.
ואלה שלא הכרתי לפני כן, לרוב שמחים להתארח.
מפרק 75 תמצאו את המידע הטוב מסוגו על שיווק ומכירה של קורסים, סדנאות וכנסים באמצעות וובינרים.
אני תמיד שואל אותם שאלות כנות וקשות,
ואחת חוזרת על עצמה: "מהם
3 הדברים שהכי מועילים כדי למכור יותר בוובינר?"
כך שנצבר כאן אוצר ידע של הטיפים הטובים ביותר,
של אנשי המקצוע הטובים ביותר. אבל בבקשה אל תאמינו לי,
תבדקו בעצמכם.
מפרק 41 ועד 74 הזמנתי לשיחות עומק
בעלי עסקים שבאמצעות שיווק מעולה הפכו למובילים בתחומם.
אני שואל אותם שאלות קשות, ואחת שתמיד חוזרת על עצמה:
"באיזו פרקטיקה אתה משתמש כדי להמיר הכי טוב?"
אני מקבל תשובות שהן סיכום של מליונים רבים שיצאו על פרסום,
של שנים ארוכות של הובלה בתחומים שלהם.
ואת האגואיזם הצרוף הזה שלי, אני מציע לך.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
בארבעים הפרקים הראשונים ניתחתי עד
שהבנתי לפרטי פרטים, את דפי המכירה שהכניסו הכי הרבה כסף
במאה ועשרים השנה האחרונות, בעיקר. שבעה מהקופירייטרים
שכתבו אותם כתבו עבודות הכניסו מיליארד דולר ויותר – כל אחד- בחייהם.
כל 700 שעות העבודה האלה
כוונו להפוך אותי לפתרון מתבקש
לעסקים שאפתנים, שרוצים יותר לקוחות טובים, יותר סגירות, פחות אכזבות.
בגלל התוצאות הפרקטיות של המחקר הזה,
ושל 16 שנות כתיבה שיווקית למגוון עסקים, שלי ושל לקוחות שלי,
אני נקרא 'קופירייטר ממיר'.
מקווה שתהנו. אני זמין לענות על שאלות ולהיפגש כדי לעזור לכם להצליח עם העסק.
כדי שלא לפספס פרקים שיוצאים מקליקים כאן ונרשמים.
פרק 63. איך לתרגם הצלחה גדולה של עסק שלה בתחום אחד, לתחום אחר לגמרי, עם קרן דניאלי
הסיטואציה הזו מתעצמת ככל שטכנולוגיית ה AI מתפתחת. כלומר בצורה מעריכית, כלומר אנחנו רק בהתחלה של ההתחלה של מה שכבר מבטל הרבה מאוד מקצועות. זו
פרק 62. המשבר במכירת מוצרי פרימיום – הגורמים לנפילה ובאילו צעדים לנקוט, עם אורן דואק , היזם שוויתר על פרימיום בשביל מוצרי ליבה
חבר שלי, איש שיווק חכם ומנוסה, כתב משהו שאני בספק אם נכון.הוא תיאר עסק אותו הוא משווק, שעבר עכשיו לפוזיציה כיקר בתחומו, ולטענתו הוא הולך
פרק 61. איך לפגוש אישית כל לקוח פוטנציאלי בצורה מרגשת ומחברת, בלעדיך. עם עינת ליבי, מחברת טכנולוגיה עם נשמה
בראשית בראו אדם ומתכנת את ה AI ואת הבוט, חדורי מטרה וחסרי נשמה.וחושך בעסק, ואין זמן, ולמי יש כוח.ואז הגיעה עינת ליבי, הפיחה נשמה באפם,וכל
60. איך לבנות עסק מצליח, מוביל בתחומו, על בסיס של 5 מוצרים קטנים בלבד, עם אביב גיל
אביב גיל הוא פנומן. הרבה מאוד בעלי עסקים קטנים ושאפתנים צריכים לשמוע אותו כמה וכמה פעמים, במקום לעשות טעויות משך שנים. לשנינו יש שורה בקורות
פרק 59. איך להגיע למקום 1 בגוגל ולהישאר בו 13 שנה עם תוכן מעולה, עם חגי שלו, מאמן עסקי
יושב מול האיש הצנוע הזה, שבין השאר הוא גם לקוח שלי בקורס לכתיבת דף מכירה, ומנסה להבין איך הוא מדורג בין המקומות 1-5 בגוגל אורגני
פרק 58. כיצד לשווק בפייסבוק הרצאות וכנסים בלי לשלם על פרסום, עם אמיר בלדיגה
"אני משתדל לא למכור אף פעם. אין בזה כסף, בפרסומות". ככה הוא אומר. זה היה באמצע השיחה, היא התחילה הרבה פחות פרסומי והרבה יותר מעניין
פרק 57. איך להקים עסק מצליח שמבוסס על תוכן ושיווק אורגני בלבד, עם אייל אברהם לוי
בעלי עסקים קורעים את הכיס על קידום ממומןכדי להביא זרם לקוחות. אבל הוא עושה את זה בהצלחה, עם צוות משמעותי, משך הרבה זמן.עם תוכן ברשתות
פרק 56. עסק מצליח למכירת קורסים דיגיטליים, עם תום בוקאי
מי שהכיר לי את תום בוקאי לפני כמה שנים היה צחי רבאל, יועץ עסקי גאון מאוד ויקר מאוד, שמייעץ לשנינו. הוא אמר שתום יזם על,
פרק 55. לגדל ילדים על קו המשווה, יום עבודה בשבוע, העסק עובד בארץ. עם דורון גושן
גשם מכה בחלון בצהריים, עוד מעט ייגמר,ככה זה ברפובליקה הדומיניקנית. הליכות קצרות לחוף הים.הילדים גדלים.העסק עובד.חלום רחוק, שלפעמים נעלם ולפעמים הגיח,הפך לחיים. איך בדיוק?ראיינתי את
פרק 54. איך להפסיק להיות נרקומנים של לידים, עם רמי רומנובסקי
ואיך משתמשים בשיווק שחותך את מחיר הליד ומעלה מכירות בו זמנית? בעלי עסקים שמביאים כל יום לידים ונמצאים בשלב של שיווק מתיש,רגילים שאנשי המכירות שלהם
פרק 53. כיצד הוא מכר מאות אלפי קורסים בלי לפרסם אפילו בשקל, עם עופר לוי
אף אחד לא מספיק אידיוט לתכנן מכירת עשרת אלפים קורסים בישראל,היא קטנה מדי. לכן גם לא עשרות אלפי, לא הרבה עשרות אלפי,לא מאה אלף ולא
52.איך למכור באמצעות שבירת "חומת ברלין" בין שיווק-מכירות-דיגיטל-אסטרטגיה-ניהול, עם לוטן סגל
כמות הידע, התשוקה, והחוכמה שיש בתכנים שכאן בהחלט מאתגרת את התפיסה הרגילה על העברת ידע. ידע תמציתי, דחוס, הרבה ממנו בזמן קצר, ולא, לא רצוי