היום לקחתי מודעה שאינסרטים שלה נכנסו לעיתונים ובמגזינים בכל רחבי ארצות הברית.
פירקתי את מסלול המכירה שלה לשלבים שאפשר ליישם בהרבה תחומים,
עם השירותים והמוצרים שלכם, ב 20 חלקים קטנים.
מה מיוחד במסלול הספציפי הזה? הוא ממוקד בעבודה על רגש, ומי שיודע לעבוד איתו,
נהנה מחופש פעולה גדול, בגלל עוצמת מקבץ התכונות האלה אצל כולנו.
אצטט מאתר של קופירייטר שאני מאוד אוהב בשם לורנס ברנשטיין.
"קשירת הגאווה האישית של הלקוח הפוטנציאלי לכותרת בדרך זו היא סוג הברק שבו התפרסם יוג'ין שוורץ."
אם כך, המודעה שלנו היום משתמשת בגאוה, ביהירות, בצורך לסיפוק עצמי
ובמחשבה שאנשים חושבים שאני מוצלח, עומד בציפיות ומתעלה מעליהן, טוב יותר מאחרים.
נשמע משעשע? זה בייחוד אפקטיבי.
זה משהו שיצר מוח גדול ויצירתי שנהנה מרגעי השראה רבים.
בפרקים קודמים סיפרתי על שיטות העבודה שלו, תוכלו לגשת לפרקים 9, 16, 36..
כאן, בגלל אורך הפרק והפירוט הרב שבו, שאני ממליץ לכם בחום לסכם לכם,
ולדעת אותו, נמנעתי מחומר שאינו חיוני לגמרי.
ממה אתם צריכים להיזהר בפרק הזה?
לפני הכל מהמחשבה שהמודעה הזו לא רלוונטית להיום.
היא סופר רלוונטית, עם זאת שנכתבה לפני 55 שנה.
זו כתיבה שיווקית ממירה ברמה הגבוהה ביותר של אדם שהמוצרים והשירותים שהוא פרסם נמכרו במיליארד דולר.
כל מלה שלו במקום, כל משפט מדויק, זו מסטרפיס.
כותרת המודעה שלפנינו מאוד מקטבת,
או שממשיכים איתה או שיוצאים, אי אפשר להישאר אדיש.
חמש רמות המודעות של הלקוח – יוג'ין שוורץ
מה מציל אותה מלהיות כותרת המונית ומטופשת?
יש סוד מאוד חזק שגורם לקורא להישאר בדף למרות השאלה המאוד מוגזמת שהוא קורא.
ורמז להבטחה ענקית.
מעטים יכולים לארוז הבטחה ענקית (לעתים קרובות על גבול הבטחה שלא תיאמן)
לקריאה שאי אפשר לעמוד בפניה כמו הקופירייטר הזה – יוג'ין שוורץ.
ועדיין היא פורסמה הרבה שנים. בהנאה!
ישעיהו