פרק 28. איך נמכרו 60 מוצרים בשווי 283,900 ש"ח (האחד) ב- 12,000% החזר על ההשקעה? הנק בורנט | ישעיהו ריב, קופירייטר ממיר

והיום יש לי אתגר מחשבתי בשבילכם שלמרבה צערי תענו עליו בשניה וחצי כי נענה עליו תיכף, ולעומק.
השאלה שיש לי אליכם היא
איך אתה מוכר טיול סביב העולם במחיר יקר, כולל לקוטב הצפוני והדרומי, כשמה שיש לך ביד הוא תקציב לא גבוה?

מוביל עם רעיון ענק, ואז משכנע את המומחה הגדול בעולם לרשימות דיוור לעלות לסיפון, משכנע קופירייטר אדיר להצטרף.
מכתב המכירה הזה, שבעה עמודים סך הכל, נשלח בדואר ב 1968 בתקציב של 5000 דולר לבעלי יאכטות, מגדלי סוסי מירוץ ערבים ובעלי מטוסים פרטיים עם שני מנועים.

שמו
The Admiral Byrd Expedition Letter by Hank Burnett

פשוט.

מכתב משלחת החקר של אדמירל בירד

המחיר לטיול הזה סביב העולם היה 10,000 דולר,  $82,242 היום, 283,900 ₪.

הפרומו היה הצלחה ענקית ומכר את כל הכרטיסים, ל-  60 מהמכותבים.
דיק בנסון היה "הגאון הזועף" מאחורי בחירת רשימות הדיוור והשיווק, והנק בורנט המנוח כתב את המודעה.
הנקב ורנט היה הקופירייטר שכתב את המכתב.

התקציב לקמפיין שכזה מקביל ל 140,000 ₪ של היום.
ההכנסה היתה 17 מליון ₪ במונחי היום.
החזר על ההשקעה של 12,100%


איך זה קרה?

המודעה להודדה

הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך