אם אתה קופירייטר ומשווק גאון, אז כן.
הפרק משלב גאונות ביצירת אמינות, מעורבות וקיטוב במכירת מוצר יקר + פרימיום.
איך כותבים דף (אולטרה) גס מבחוץ, רגיש ונוגע מבפנים, חכם, מבין, נוגע,
שגורם לך לרצות לקנות ממנו במחיר יקר או יקר מאוד לבחירתך,
ועושה את זה יפה מאוד.
עניין שלכאורה קשה מאוד להצליח בו.
יצירת המעורבות כאן יוצאת דופן בחוכמתה, בנועזות שלה, ברוחב היריעה שלה.
שיווק ללא פחד ובאווירה פתוחה וחכמה, בהחלט פסגה יפה מאוד של מכירה בכתב.
אם אתם מחפשים חדשנות, סטייל, התייעלות וגישה חכמה ומאוד אינטליגנטית, תמצאו אותה כאן גם באסטרטגיה הכללית וגם בטקטיקות.
יש המון גישה והמון טקטיקות לקחת מהאמצעי העיקרי הזה, דף מכירה שמוכר מחזור רביעי של קורס עסקי.
את דף המכירה הזה בחרתי כי הוא שונה לגמרי. הוא לא קופסה סגורה אלא חבילה פתוחה.
יש בו לכאורה שפה גסה – השם שלו הוא Stand The F*ck Out
שאם נתרגם לעברית זה "בולט כמו זין".