מכירה בהרבה מאות אלפי שקלים בוובינר אחד מתרחשת, גם בישראל קיץ 2024.
מאיפה אני יודע? מיד ראשונה.
לא כבעל העסק אלא כיועץ ומלווה שיווקי שנבחר לכך במידה ניכרת עבור שיפור המכירות בוובינרים.
למי זה לא קורה? (פאנץ' בסוף הפסקה)
למי שלקח הרצאה, ליקט מידע ועל בסיסו הדביק לסוף שלה אקט של מכירה,
קרא לזה "וובינר", אפילו מכר משהו, ומשם המכירות לא המריאו בעקביות,
כפי שאכן אפשרי.
למי זה יכול לקרות? למי שהבין שיש פוטנציאל,
והלך להבין ולפעול כדי שתהיה לו ביד מכונה שבנויה למכור,
לא על בסיס האינטואיציה והידע שיש לו כמרצה.
כי וובינר מכירתי הוא ממש לא הרצאה. הוא עשוי ובנוי אחרת.
איך אפשר לקחת הרצאה כזו ולעשות ממנה הרצאה שממש מוכרת מצוין- מה שנקרא "וובינר מכירתי"?
המידע שלפניכם יסביר לכם הרבה מזה:
2:21 – המחשבה שדופקת להכי הרבה מרצים מעולים את המכירה בוובינר
5:00 – הרגע שהתעוררתי לזה שאני עובד כמו חמור ומרוויח כמו כלב, וממנו המראתי לשיווק וובינרים שמוכרים.
7:10 – המכירה הכי גבוהה שנעשתה בוובינר בעסק שלי
7:30 – מה מביא אותך לעשות 500 וובינרים (ב- 10 שנים)
7:40 – המזל המטורף שלי
10:30 – למה לפודקאסט שלי בעלי עסקים תמיד ימשיכו להגיע?
11:20 – המיתוס שגורם להכי הרבה טעויות בנסיון למכור ב"וובינרים".
12:00 – 3 החלקים מהם בנוי וובינר מכירתי
12:40 – מה אנחנו לא רוצים לעשות בוובינר, ומי שעושה, טועה ומפסיד?
17:20 – מהו הדבר שיש אנשים שירצו לשלם לכם עליו הרבה,
ורוב ענק של בעלי העסקים לא מודעים לכך שהם נותנים אותו?
19:00 – מטפלים, ספציפית, מה מוביל אותם להישאר עם הכנסה נמוכה?
23:10 – באיזה סכום אנחנו רוצים למכור מוצר בוובינר?
23:40 – מתי נמכור בוובינר עצמו, ומתי בשיחת טלפון מול נציג מכירות?
25:00 – מדוע רופאי שיניים לא מוכרים בוובינרים
28:20 – איך רשימת תפוצה מוזילה את עלות הוובינר
28:40 – מה ההבדל הגדול בין וובינר שמוכר לוובינר שלא מוכר?
36:20 – דוגמאות לרעיון גדול שמוכר
44:30 – באילו התנגדויות רכישה צריך להתמקד בוובינר, ולמה דווקא בהן?
45:30 – איך לדבר לאנשים בוובינר שלך כך שהם יהיו בעדך
53:30 – כמה זמן אפשר למכור עם אותו וובינר?
54:20 – מתי כדאי לעבור מוובינר לייב לוובינר מוקלט
84. איך למכור קורס במחיר עשרות אלפי ₪ בוובינר + שיחת פולואפ אחת (באמצעות 'הזדמנות חדשה')
הוא עושה את זה באמצעות שיטה סדורה, מובנית, בת שני חלקים: חלק א': עיקר, לב,