41. כתיבה שיווקית מטלטלת – לכתוב מהבטן של הלקוח – עם רוזין רוזנבלום

לקבלת עדכונים על פרקים חדשים

רוזין היא מומחית לשיווק באמצעות תוכן.
הדבר היחיד שלא הפתיע בפרק הזה הוא שרוזין התחילה להפתיע, והמשיכה לאורך כל הדרך.

כדרכה היא הבריקה, הבזיקה, נצצה וכמו כוכב השביט האנושי שהיא,
נתנה מהבטן, מהלב, תוכן מרוכז, אנרגטי, כל כך הופך קרביים,
שכל מי שכותב ללקוחות צריך לשמוע, להפנים ואז –
לכתוב, ליישם, לשווק ולמכור את המתת שלו ללקוחות.

אם הבקשה שלי מרוזין לפתוח את העונה השניה של פודקאסט "הקופי הטוב בעולם".
היתה מדד לאינטליגנציה, אלברט אינשטיין היה לידי…


רוזין רוזנבלום ואני מכירים ומדברים לפעמים על עסקים יחד כבר כ 13 שנה.
היא יועצת שיווק, קופירייטרית מוכשרת ברמות קיצוניות,
בעלת קהילה של עשרות אלפי אנשים, חיית במה, שעשתה הרבה כנסים, השקות,
ייעצה להרבה מאוד עסקים מובילים ועזרה להם לעשות שינויים גדולים.

מה יש לך לקחת מכאן?

9:40 – מצוקה גדולה של בעלי עסקים –
למה בעלי עסקים טועים בהתייחסות לכאב של הלקוח,
לא פוגעים בו או מבטאים בעודף אגרסיביות?

10:30 – דרך כתיבה שבה לא צריך טכניקות –
דרך הבנה מאוד עמוקה של הלקוח, בעל או בעלת העסק
יכולים להרגיש את הכאב של הלקוח מעומקים שלא חשבו שיוכלו להרגיש,
להבין אותו מעומקים שלא חשבו שיוכלו להרגיש,
ולדבר ולכתוב על הכאב הזה בדיוק ורגש שאפילו אולי יפתיעו את עצמם.

11:50 – אמפתיה זה טוב או רע?

13:00 מה הבעיה באמפתיה?

16:13 – מה יביא אותך לכתיבה שיווקית מטלטלת?
המקום שמביא לכתיבה שיווקית מטלטלת – והתהליך שמאפשר זאת

17:30 – הדילמה הגדולה של כל בעל עסק –
איך אני מגדירה את עצמי בעיני לקוחות פוטנציאליים כדי שיבינו שאני הכתובת הנכונה עבורם?
18:50 – הדגמה חיה בהבנת סיטואציה של רוזין

21:30 – בחירה בין 4 סוגי לקוחות – קהלי יעד
24:51 – האם אני יכול.ה "לזייף" את הרגש של הלקוח הפוטנציאלי שלי?

25:25 – שאלת המפתח שעל בעל עסק לשאול את עצמו
כדי להצליח לכתוב מהמקום הנכו  ללקוח הפוטנציאלי שלו

29:45 – איך להביא את עצמך להרגיש ולגעת בנפש של הלקוח הפוטנציאלי,
באופן שיאפשר לך לכתוב כך שהקורא ירגיש מה שהתכוונת.

33:43 – החיסון בפני כתיבת קלישאות

35:35 – רוזין צוללת לעומק ויוצרת מהלך השכנוע – תצוגת תכלית של כניסה לנפש הלקוח שבתוכי.

39:32 – מה הופך את רוזין לאשת שיווק טובה – ואיך להשתמש באותה איכות?

44:50 – דוגמה שניה לכתיבה אל הנפש.

50:40 איך מתחילים להרגיש את תחושת השורש – שמחברת אותנו ללקוח.

53:26 – איזה מקום למצוא, להישאר לא לברוח ממנו

54:05 – "לי היה קטע מסריח בילדות" –  איך להשתמש בפצע הפעור.

55:00 – איך למצוא את הדמות שאליה כותבים, אם לא נקלעתם למצב כזה.

55:40  – איך לקבל ממני מתנה ממש שווה?

הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך