ואיך משתמשים בשיווק שחותך את מחיר הליד ומעלה מכירות בו זמנית?
בעלי עסקים שמביאים כל יום לידים ונמצאים בשלב של שיווק מתיש,
רגילים שאנשי המכירות שלהם והם מקבלים בטלפון תשובות כמו
"סליחה, מי אתה?", "מה בעצם אתה עושה?", "בטוח שהשארתי פרטים?"
מתי השיווק מתיש? כשמה שמחפשים הם הרבה לידים, סוג של התמכרות –
ואותה אפשר, רצוי, והכרחי לחתוך, לכיוון של לידים טובים, חמים, שעונים ורוצים
לשמוע פרטים ורבים מהם – לרכוש.
את רמי ריאיינתי דווקא לא בגלל החיוך הגדול, והאנרגיה המצויינת,
שאיתה אנחנו גם עובדים יחד על פרויקטים, אלא יותר בגלל מה שהוא יודע לעשות,
בהיקפים מרשימים.
רמי רומנובסקי הוא יזם ואסטרטג שיווק,
בעברו הקים את הסניף הישראלי של רשת אלן קאר
להפסקת עישון והתמכרויות הבינלאומית והפך אותה
לחברה מהמובילות בישראל, ראש בראש מול גופים
עתירי ממון, חלקם הנהנים מתמיכה ממשלתית מסיבית.
היום בעל חברת ייעוץ בשם RM Rleationship Marketing
הנותנת לארגונים בינוניים וגדולים שירותי שיווק ומכירה אונליין
המתבססים על בניית קשר מתמשך עם ולקוחות פוטנציאלים
שמשלב בין brand awareness ל performance –
או במילים אחרות –
מעלה את המודעות למותג ומורידה דרמטית את עלות גיוס הלקוח
בשווקים תחרותיים ותחרותיים מאוד, עם יתרון יחסי גבוה,
כאשר אלה מוצרים או שירותים מורכבים למכירה.
איזה ידע יש כאן ליישום בעסק שלך?
0:01 – איך תוך חודש, מהרגע שעבר לפרסום בשיטה בה הוא מומחה, עלות גיוס הלקוח ירדה ב 50%.
00:21 – מה המחסומים ליישום בשוק בינ"ל.
00:48 – מה הוא עושה היום עם כל הידע והניסיון שיש לו ?
09:30 – מתי הבין שהוא בתחרות מאוד אגרסיבית עם מוצר שקשה נורא למכור
12:00 – מספר על לקוח מורכב – חברת בת של בנק מהגדולים בישראל
19:20 – הטעות הגדולה שעושים בעלי עסקים שחולמים שמישהו יעשה להם את השיווק
21:40 – מה גרם לו להכיר טוב מאוד את הפסיכולוגיה של הלקוח.
25:22 – איזו שיטה עובדת הרבה יותר טוב מאשר לנסות למכור ללקוח מייד
28:10 – איך הפך את שיטת השיווק הזו לשירות ללקוחות
28:48 – מתי חתך בחדות את מחיר הפרסום בפייסבוק, והתחיל למכור טוב
31:30 – איך נלחם בהצלחה במותגים שמפרסמים במיליוני שקלים?
– איך מייצרים מערכות יחסים עם אלפי אנשים באמצעות שיווק מבוסס תוכן
– למה כמעט אי אפשר למצוא ספקים מיומנים שנותנים את השירות הזה
– מה עסקים צריכים לעשות עם הלקוחות כדי למכור טוב יותרלא עושים עם הלקו619
– מה הלקוח צריך להרגיש ממך כדי שיקנה
– איך הפכו להיות הזכיין מס' 3 מתוך 150, כשהם במדינה קטנטונת?
– למי הוא עוזר היום להוריד את עלויות הגיוס?
– איך לחבר את חיזוק המותג עם הורדת מחיר הרכשת הלקוח
איך להגיע לרמי:
לינקדאין