רק בסוף הראיון הרגשתי בעצמות את מהות הקסם שייצר קהילה של 40,000 איש, פעילה ותוססת.
זה אירע כשקלטתי שאירה ציינה כמה וכמה שמות של קולגות,
דבר שלא קרה עד כה באף פרק בפודקאסט.
כשאמרתי לה את זה היא מייד נתנה עוד כמה שמות 🙂
בגדול, ככה נראית נתינה. הראיות מצביעות שהיא מביאה לתוצאות מצוינות.
בתנאי שעושים אותה מהלב למשך שנים.
בין השאר, יש כאן מתכון איך לעשות את זה.
מה הצעדים, איך זה מרגיש, לאילו תוצאות זה מוביל.
חוץ מזה, לטעמי מהדברים הכי חשובים ועקרוניים לחיים טובים מכל הבחינות,
שמפורט בפרק זה, יש כאן מתכון
להקמת, ניהול ופיתוח קהילת ענק, ויכולת השפעה גדולה, מאוד.
זהו מתכון מובנה,
עשוי,
מפורט.
להקשיב, ליישם ולקבל תוצאות.
לאירה יש שתי פעילויות עסקיות עיקריות, שתיהן רחבות היקף:
sparkles. – סוכנות סושיאל לניהול מותגים ברשת
בין הלקוחות:
- אבא חטוב + אמא חטובה – מיזם הרזיה וחיטוב מהמוכרים בישראל
- קהילת רעבים ברעבך– קהילת פייסבוק עם 491,000 חברים
- מותג יהלומים בינלאומי בשם M&B
- קליניקת אלטרנה
בעסק האישי – סדנאות
מלקוחותיה הפרטיים:
המשטרה, צה״ל, קבוצת לובינסקי, מקס כרטיסי אשראי, חברת תוכנה בינ"ל הנסחרת בנאסד"ק – cadence, אינטל, אלטמן, מימון ישיר.
על מה דיברנו?
00:00 – עכשיו כשכולם חסרי קשב, איך משיגים את הדבר הכי נדיר – תשומת הלב של הגולשים?
11:40- איך היא מייצרת בעזרת שרות מעולה, הרבה פניות אחרות מכיוונים אחרים.
12:30 – טיפ חזק: מתוך הסודות של יצירת קהילה ענפה – מה זה להיות "באמת נחמד" – ברמה שמייצרת קהילה?
12:35 – איך יודעים שמישהו באמת מחייך?
14:10 – פעולות קטנות שמייצרות פרגון אמיתי ומעורבות אמיתית
14:35 – איך נעשה פעולות מיטיבות שיעזרו לנו לקבל כאלה.
16:20 – למה סוד שעומד בבסיס ההצלחה שלה הוא נתינת ידע – "שפיכת ידע" ואיך זה ממשיך לשרת אותה?
17:20 – מה המקור שהביא אותה להקים קהילה ברשת חברתית?
19:00 – הכללים הקבועים שמביאים להצלחה עסקית – בהלבשה, ספורט, אוכל…
איך זה עובד, איך זה מגיע לאנשים הנכונים אורגנית
21:00 – כיצד לזקק את החוזקות הייחודיות שלך ברשת
21:30 – המשותף לבעלי עסקים מעולים שהופיעו בפודקאסט הוא…
22:20 – איך עונים על השאלות הקשות:
– מה עובד ומה לא?
– האם הגיע זמני לעשות שינוי?
– האם עליי להשקיע עכשיו מאמץ גדול?….
24:00 – איך להציג עצמך בכנות ופגיעות ולאפשר לאנשים להתחבר אליך
25:10 – החיפוש הפנימי, מנוע לצמיחה עסקית
26:30 – הרגע בו כל הלקוחות עזבו פתאום
27:00 – כיצד הרגע הזה הפך למנוף להתקדמות
28:10 – מה ההבדל בין האתגרים של עסק קטן לעסק עם עובדים ומחזורים אחרים?
30:20 – מאיפה נולד האתגר הענק החדש הזה?
32:10 – באיזה רגע ואיך היא ידעה שהיא הגיעה לייעוד שלה?
35:20 – קורס ראשון נולד – בטיסה בסערה… אמיתי?
36:36 – מה הציל את העסק בקורונה?
37:30 – פירוט ברמה דידקטית:
הצעדים בהם קמה קהילת אינסטגרם ישראל מבית אירה הוק?
40:30 – הצעד שהקים קהילה רדומה לעידן פריחה חדש והמשך התעצמות כיום
42:00 – גזרת הקופי – איך כותבים ומייצרים ערנות לאנשים חסרי קשב?
43:50 – החלק הראשון: להתחיל מליבת התוכן, מאמצע הסיפור.
כך היא עושה עם הלקוחות שלה. בריל ועם כל לקוח.
44:50 – חלק שני – מביאים את הבשורה. אין מקום לזייף.
45:40 – לא להתקמצן חברים. ולכן ללמוד ולהתפתח כל הזמן.
הגיע הזמן – ומהר – למלא את ההבטחה.
47:10 – איזה אורך לכתוב?
48:15 – חלק שלישי – אני מניע לפעולה. למי מכוון? איך כותב?
49:00 – הסיפור האמיתי על הכינוי אירה הוק 49:50 – דוגמאות חיות – איפה רואים דוגמאות שלה?
50:20 – איך את מביאה גל של המרות לעסק ?
– סיפור אמיתי שהרים את הסוכנות –
– פוסט אורגני שהביא 50 לידים.
– מה הבסיס לזה? למה זה קרה?
– – – – – – – רוצים להפוך לאוטוריטה? תתכוננו למרתון 🙂
– – – – – – – כיצד להגשים את החלומות שלנו בזמן שלנו על הכדור הזה?
– – – – – – – 3 מתנות ידע:
– – – – – – – להסתכל פנימה, לשאול את השאלות הכי קשות ולא נעימות.
לדעת שניכשל, ההצלחה תגיע אם נתמיד. להבין את הלמה לעומק. להסיק מסקנות אופרטיביות.
– – – – – – – לקחת עזרה, להתייעץ. מסטר מיינד עם אנשים שיודעים על מה את מדברת.
– – – – – – – זוגיות טובה.
– – – – – – – מה הצעד הבא – החלום הבא?
– – – – – – – החלק השני של החלום. זה שיגיע בדרך הנכונה עם התהליכים שתגיע ותדייק. מה צריך עבור זה?
– – – – – – – החלום האישי שלה
– – – – – – – איך מגיעים אליך? צ'אטבוט מדהים. ויש אתר…
– – – – – – – עכשיו הסקת מסקנה עקרונית וסופר חשובה – והיא לוקחת וממנפת את זה.
קישור לאתר: https://irahok.com/
קישור לצטבוט (שמעתי שהוא מדהים): http://bit.ly/irahokchatbot