81. איך למכור בוובינר יותר או הרבה יותר, באמצעות אוטומציות שיווק ומכירות, עם גיא מיזינסקי

מזהיר מראש, פרק מרעיב עסקית.
ולמה?
הרוב הגדול של בעלי העסקים שעושים וובינרים מפסידים חבילות
תודות לאוטומציה שכבר יש להם.
אם יש, לרוב היא עוסקת בתמיכה מנהלתית.

אבל – אנחנו מחפשי משהו אחר לגמרי –
קפיצת מדרגה במכירות.

כדי להשיג אותה נדרשות אוטומציות מסוג אחר: שיווקיות ומכירתיות.

בפרק שלפניכם ריאיינתי את גיא מיזינסקי,
מומחה, יועץ ומרצה לאוטומציה עסקית ושיווקית.
הוא נתן ונתן ונתן ונתן… ונתן. מצאתי את עצמי ממוסמר לידע שיצא ממנו.

הנקודות הכי מעניינות על נדל"ן:, תחום עיקרי בו הוא מספק שירותים:

12:18 – למה בתחום הנדל"ן במיוחד שווה לשמור על הלידים כמה שיותר ולהמשיך לעניין אותם?
12:40 – מה מצחיק כל כך כשאומרים לך שנדל"ן הוא העסקה של החיים שלך?
35:15 – מה עושים היום שונה במכירות בתחום הנדל"ן כדי שלא להפסיד עסקאות?

הנקודות הכי מעניינות בכל התחומים:

11:20 – איך לחסוך תקציב שיווק באמצעות יצירת מצב שאלפי נרשמים שמעולם לא הגיעו לוובינר, עכשיו יגיעו?
11:30 – 4 סוגי המכירות שמפעילים עם אוטומציה בוובינר – בייחוד באיקומרס. גם בעסקים שמתנהגים באופן דומה.
– איך סוגרים את חורי הענק הבלתי נראים, דרכם בורחים לך לקוחות מהמכירה?
 – איך לשכלל את המכירה כדי שיותר מכירות יקרו?
15:10 – טריק למכירה בסוף וובינרים בלי לבזבז משאבי אנשי מכירות

17:40 – 3 תחומים בהם בעלי עסקים שאין להם אוטומציה מפסידים חבילות
21:45 –  שלושת הפעולות באוטומציה שהכי עוזרות למכור בוובינרים
22:40 – המערכת המומלצת לאוטומציית ווטסאפ בוובינר

33:40 – איך אוטומציה מורידה את אחוז ההחזרות יותר מזה של אנשי המכירות שלך?

………………………….

היה עוד הרבה, מרתק:

3:35 – 20 העובדים שנחסכו לבעלת עסק, שאילצו אותי להזמין את גיא לכאן
4:20 – מהן האוטומציות הבסיסיות שצריכות להיות לבעל עסק שמוכר בוובינרים?

4:30 – החלק הראשון – אונבורדינג:מהם שני הדברים שאנו רוצים לייצר כאשר הלקוח רק נרשם, רק נחשף, רק
נוצרת אינטראקציה ראשונה איתו, כשהוא לא הכי חם. לא הכי קר.
הכי סופג.

6:00 – מה המתנה הכי גדולה בוואטסאפ?

(בשונה ממייל, מסנג'ר, אינסטגרם אפילו וערוצים נוספים שדרכם מקבלים מסר)
7:55 – החלק השני – עד הוובינר:
כיצד לגרום לו להבין שהוובינר נועד עבורו.

ומהי הדרך הקלה לעשות זאת?

8:45 – איזו דרך ייחודית לווטסאפ יש כדי לחמם את המגיעים לוובינר?

9:50 – כיצד מקפיצים את רמת המעורבות לשמיים?

13:10 – כיצד באמת לדעת תזכר את הקהל, לנהל את הקהל, לנהל את הדאטה שלנו,
לזמן אותו מחדש, לדעת להבין מי זימנתי מתי, כדי לא ליצור גם עומס בזימונים,
ולדעת מתי אני ממשיך להעלות אותו מוצר.

13:20 לנהל את המידע, ולהכיר את הלקוחות – איך העסק של אנאבלה יהפוך לעסק יותר חכם שיכול להפוך כל לקוח למכניס פי הרבה באמצעות ניהול המידע? מה מתוך זה מנהלים בעסק ומה מנהלים באמצעותך?

13:30 – החלק השלישי – אחרי הוובינר

13:38 – אילו 5 סוגי נתונים שונים ומשלימים אני יודע על מי שהשתתף בוובינר?
– איך לדעת אם כדאי ליצור קשר עם אותו אדם או שצפוי בזבוז זמן של איש המכירות?


18:10 –  דרכים לשדרג את המידע שצברת כדי שהעסק יעלה לשלב הבא
18:30 – הסיפור האמיתי על יונית שינטל מפרק 79, שעבדה מהבוקר עד
הלילה בלי לנשום, נסעה בכל הארץ, הגיעה פיסית להרצאות ומכרה לכל ליד בנפרד.

22:01 – היתרון הגדול מאוד והייחודי של מכירות בוובינר בישראל באמצעות ווטסאפ
24:40 – הנכס העיקרי שמאפשר גדילה מוובינר לוובינר ולא בצורה הרגילה הבזבזנית להחריד
זוהי יכולת שיש לעסק שהופכת אותו לשווה כסף – המידע הנאסף.

25:15 – מה גיא מציע לנהל בתחום האיסוף, העיבוד והבנת המידע?
אילו שאלות לשאול?

25:30 – דוגמה לשאלה שנותנת לך מידע מלא לאיך נמכור ללקוח

28:30 – למה חובה על מי שרוצה למכור טוב בוובינרים לעבור לווטסאפ רשמי?

29:40 – אילו נתונים ניתן לאסוף מסרטון שהנרשמים נשלחו לצפות בו?
ולהסיק  האם הוא באמת צבר ערך, ואני יכול להתקדם איתו במסע הלקוח או בחימום של הליד?

30:30 – זהירות: אילו שאלות הופכות את ההתלהבות של הלקוח לדחיה והתנגדות חזקות?
32:40 – מתי אתה מסתכן בקריפיות ובהפחדה של הלקוח הפוטנציאלי כשאתה מתלהב יותר מדי מהיכולת שלך לאסוף נתונים?
37:30
 – לאיזו מערכת קורסים הזום מתממשק?

48:00 – איך אפשר להגיע לגיא מיזינסקי

הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך