87. חמש השיטות לסקיילינג בעסק – באמצעות וובינר + קידום ממומן

87. חמש השיטות לסקיילינג בעסק עם קידום ממומן של וובינר

בסוף, כיזמים, אתם רוצים שכל שקל שלכם בפרסום 'יזיע'
ויביא לוובינר שלכם את לקוחות החלום,
במקסימום מוכנות לפתוח בפניכם את האוזניים.

לקמפיינר שמבין ויודע יש כאן תפקיד מכריע.

בפרק זה תבינו איך להתחיל מוכנים ואיך להמשיך מוכנים
כשהמטרה היא גדילה בסקייל.

ליזמים שבאים לצמוח משמעותית באמצעות וובינרים וקידום ממומן,
יש כאן מכרה זהב – למעשה זהו מדריך מקיף לסקיילינג – כולל פירוט 5 האסטרטגיות המובילות לקחת
כל עסק בכל תחום לגדילה שאפתנית, באמצעות קידום ממומן של וובינר.


הפרק הזה יצא עם תוכן חזק קודם כל כי גיל בא מוכן מאוד, עם רצון לתת את הנשמה והדינמיקה בינינו עבדה סבבה,
וכי בגלל הצורך בדיוק, קיבלתי אותו במאור פניהן
של 27 שאלות. אל דאגה, כרגיל שאלתי מה שיותר מעניין. 


מי זה גיל? איש הפרסום שאתם רוצים מאחורי הקלעים.
גיל דויטש הוא משני המומחים החזקים ביותר שאני מכיר בישראל לקידום ממומן של וובינרים.
כבעלים של סוכנות פרסום שמתמחה בקידום ממומן לוובינרים ואתגרי רשת
הוא ליווה מאות עסקים בפרסום וובינרים.

הידע רלוונטי למי שכבר מוכר בוובינרים בכל היקף ורוצה לצמוח. ומתאים למי שרוצה להיערך נכון מראש.
תקבלו כאן מידע מקצר דרכים ,זמנים, בכל אספקט של שיווק וובינרים .
לא פחות.

00:00 – – הקדמה: סקיילינג לעסקים באמצעות וובינרים – על מה נדבר בפרק?
02:15 – – איך לדעת אם הוובינר שלך מוכן לסקיילינג? המספרים שחשוב לבדוק.
04:50 – – שלושת גלגלי השיניים שחשוב למדוד לפני סקיילינג:   CR-CPM- CPR

12:00 –  – התמודדות עם תנודות בעלות הלידים: איך עונתיות ותחרות משפיעים על הנתונים.
14:20 – – חימום יתר לקהל: מתי עודף מסרים פוגע באפקטיביות? הדרך הנכונה לתשק עם הקהל

17:40 – – מתי נכון להתחיל תזכורות לוובינר, וכמה מסרים לשלוח?
19:30 – – אסטרטגיית תזכורות ביום הוובינר עצמו: חלוקה חכמה לשעות וערוצים.

21:50 – – חמש השיטות לסקיילינג של וובינרים:

22:10 – שיטה מס' 1 – הגדלה
24:00 – שיטה מס' 2 – הרחבה
26:45 – שיטה מס' 3 – פלטפורמות חיצוניות
29:30 – שיטה מס' 4 – הפלטפורמה עצמה
32:15 – שיטה מס' 5 – בינ"ל

40:00 –  – השקעה בלידים יקרים יותר: מתי זה משתלם?

45:00 –  – שוק מקומי מול בינלאומי: איך להיערך לפעילות גלובלית עם מינימום סיכונים.

47:30 –  – מה עושים כשיש ירידה באחוזי ההגעה לוובינר? פתרונות טכניים ותוכניים.
50:30 –  – ניהול תקציבים מול פלטפורמות שונות: איך להחליט על חלוקת משאבים.

53:10 –  – עלייה בעלות CPM בתקופות עמוסות: איך להתמודד ומה לשפר.
55:00 – – טיפים לגישה נכונה בסקיילינג וובינרים.

 01:03:15 –  – סקיילינג מתקדם: ניתוח דינמי של נתונים והשפעתם על קבלת החלטות.
01:05:30 –  – שילוב וובינרים עם מעמדי מכירה נוספים: איך ליצור אסטרטגיה משולבת.

01:07:00 –  – התאמת קופי למודעות בסקיילינג: איך לנסח מסר מדויק לכל שלב.
01:10:30 –  – ניהול סיכונים בתקציבי פרסום גבוהים: איך לשמור על החזר השקעה חיובי.


מומלץ להאזין עם דף ועט ביד – או לפחות קובץ טקסט ומקלדת –
יש כאן המון תובנות מעשיות שתרצו ליישם.

תקבלו את 5 האסטרטגיות לסקייל של פעילויות בעסק באמצעות וובינרים
תדעו מהו הגורם האחד שכל קמפיינר צריך מכם כדי להפיק עבורכם את המקסימום.
תבינו מהם הנתונים החשובים באמת ואיך לעקוב אחריהם

תקבלו טיפים מעשיים לניהול תקציבי פרסום גדולים

תגלו גם את הטעות היקרה ביותר שעסקים עושים בתהליך הסקיילינג- מפורקת ל- 3 תובנות
פשוטות להבנה- ואיך להימנע ממנה.


מומלץ להאזין עם דף ועט ביד – או לפחות קובץ טקסט ומקלדת –
יש כאן המון תובנות מעשיות שתרצו ליישם.

הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך