פודקאסט הקופי הטוב בעולם מארח היום את גארי הלברט,
מהכותבים הידועים והמוערכים ביותר.
המודעות שלו הכניסו מיליארד דולר, כך טוענים.
אולי יש פה אפס עודף ואולי לא, אבל אין ספק שהוא אחד מגדולי הקופירייטרים שחיו.
אמירה מפורסמת שלו, מבוססת נסיון, אומרת שאין בעיה שאי אפשר לפתור עם מכתב מכירה טוב.
אני מאמין שזה נכון,
והדף שנראה תומך בטענה הזו בצורה מלאה.
הוא חכם מאוד, מתוחכם, מובנה משלבים שמובילים זה לזה ונטעמים זה בזה.
ניכר שכמות המחקר והידע שעומדים מאחורי הדף היא אדירה.
לפני שאנחנו נכנסים לניתוח גופה סטייל דה וינצ'י הכולל פירוק המודעה לחלקיה והבנת כל חלק,
נבין שמדובר במכירת שירות יקר.
איך הוא בונה מכירה של שירות יקר?
בכמה שיטות.
בחלק הראשון שאותו אציג בפניכם עכשיו, העיקר עליו אני רוצה לתת את הדגש הוא על עיקרון "הלוחש במסכה".
מה זה עיקרון הלוחש במסכה?
כל פעם שמוצג בפנינו סיפור כלשהו, וכאן בוודאי שמדובר בסיפור שיווקי מכירתי,
מישהו מדבר אלינו. הוא יכול להיות בעל העסק, יכול להיות הבן שלו, חבר, קרוב משפחה,
צופה, אויב, לקוח, ונראה כאן איך הוא בונה את דמות הדובר שיוצרת מהימנות גדולה והולכת והופך את עצמו מזר ליועץ.
בדרך נעשה שימוש מבריק במטאפורות ובטכניקה שקראתי לה "סולם יעקב א."
שרגליו נטועות בקרקע וראשו בתוך כרטיס האשראי של הקורא. כן, יש לי בנקאי ששמו יעקב א. בהקדשה לאיש הזה.
מהי כותרת המודעה?
"האם אי פעם תהיתם איך הייתם נראים עם "חיוך של מיליון דולר"?"
הפרסומת שלפנינו מוכרת את שירות ציפויי החרסינה לשיניים של אחד ד"ר גלהורן בטקסס.
מה היא מוכרת?
קודם כל שזוהי הטכניקה הטובה ביותר לשיפור נראות השיניים
דבר שני – שהדוקטור הנ"ל הוא הכתובת שלך.
להרשמה לקבלת עדכונים על פרקים חדשים
קישורים מעניינים:
לצפיה במודעה
האזינו ותהנו: