"אני משתדל לא למכור אף פעם. אין בזה כסף, בפרסומות". ככה הוא אומר. זה היה באמצע השיחה, היא התחילה הרבה פחות פרסומי והרבה יותר מעניין עם משהו כמו
כוס מים – כוס קפה – פוסט פייסבוק
זה מה שהוא עושה.
מפתח להצלחה?
נראה שכן
אמיר בלדיגה הוא חבר, לקוח, ומקצועית – אדם מאוד מוכשר שזז במהירות גבוהה ומספיק ביום הרבה מאוד. מעניין? מאוד.
יש לו שני עסקים, הראשון – סדנאות שמלמדות אנשים לשווק בפייסבוק בלי להשקיע כסף עם הבטחה ענקית שמתקיימת באופן מפתיע:
בראיון איתו דיברנו על לא מעט נושאים
- למה לפרסם בפייסבוק כשכולם שם כבר זקנים?
- דמות עסקית ודמות פרטית
- הבדל בין העסק הפרטי למי שאני
- כמה משנה האם יש עסק גדול או קטן
- איך אני עושה את זה שלא חופר לאנשים
- איך אני לא כותב תוכן משעמם
- אני לא יודע לכתוב
- מתנסח טוב יותר בעל פה או בוידאו
- איך אני מייצר ערך שבעל ערך ויפורסם בקבוצות אבל עדיין מפרסם ומביא אלי פניות
לפי זמנים: - 00:10 "- אני משתדל לא למכור אף פעם. אין בזה כסף, בפרסומות". משם התחלנו
- 05:26 – הבטחה מטורפת שניתנת ללקוחות – והם עושים אותה:
- לידים מהפייסבוק שלך תוך שלוש שלושה עד שבעה ימים!
- 19:16 – מאיפה הוא מביא רעיונות חדשים ומעניינים כל הזמן בלי לקבל השראה מאתרי אינטרנט או ממתחרים
- 20:30 – שלוש עובדות סופר מפתיעות, למה לפרסם דווקא בפייסבוק, שכולם שם זקנים
- 33:00 – איך לספק לקוחות כשאתה בן אדם עקשן?
- 44:00 – איך עושים כסף מתוכן, כשאין כסף במכירות בפרסומות
- 47:00 – מה לעשות כשהוא לא יודע לכתוב תוכן שאומר מה יגרום ללקוח שלי לעצור
- – שלושה דברים של ערך מרוכז לשומעים – במה יצירת תוכן שונה מיצירת תוכן פרסומי