פרק 11. פירוק דף מכירה: כיצד גוף ההדרכה המוביל בעולם בתחומו מכניס מסת לקוחות משלמים | Agora Finanacial

אנחנו פוגשים היום עולם חדש, עולם הקריפטו…
שלרובנו הגדול הוא עדיין מסתורי… דף המכירה שננתח היום
מראה לנו מה זו מלחמת קריפטו עקובה מממון, תשוקה, כוח, פחדים עצומים, נצחונות גדולים, כשלונות עמוקים, ושבה פועלים הכוחות הפיננסיים החזקים בעולם.

על הכוחות האלה ואופן פעולתם נקבל הסבר ואיתו תובנות איך מוכרים מוצרים בעולם הזה, על ידי ארבע נקודות ממוקדות של כתיבה ממירה, שנוסחו באופן מבריק בדף המכירה הזה שניתחתי עבורכם.

הקופי נכתב על ידי צוות הקופירייטרים של 'אגורה פייננס', חברה בעלת היקף עסקים של מאות מליוני דולרים עם כשמונים חברות בנות. מרכזה בארצות הברית, והמוצר שנראה משווק דווקא לענף הבריטי שלה. החברה בת 43, והדיוור והניוזלטרים שלה הם הטובים בתעשיה הזו כבר הרבה מאוד זמן.

הדף אותו נבחן נושא את הכותרת "מלחמות מטבעות הקריפטו" – Cryptocurrency wars

ובונוס על ההתחלה:
4 טיפים למסחר בקריפטו שנתן תום בוקאי,  אחד הלקוחות שאני הכי אוהב לעבוד איתו בשוטף והוא המייסד והמנכ"ל של הגוף מספר אחת בהכשרות קריפטו היום בישראל .

ומשהו נוסף להתחלה טובה..
בפרק הכנסתי ציטוט של ג'ין שוורץ,
הקופירייטר האגרי שמכר מוצרים בכמיליארד דולר,
בו הוא מסביר עיקרון מפתח בקופי: איך לחזק תשוקה.
תראו אותו בדקה 37:22

תיהנו…

הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך