פרק 76. איך להשיג מקסימום שיווק לעסק באמצעות כנסים דיגיטליים ושיתופי פעולה, עם דקלה אפשטיין

אסטרטגיה של כנסים ושיתופי פעולה

חלק ניכר מהצמיחה העסקית המהירה בעסק הקודם שלי הגיע מכנסים.
עשינו עשרות רבות של כנסים פרונטליים. איך שנכנסה הקורונה
הכנסים הפכו במיידי לדיגיטליים, וכמו שמספרת דקלה, באותה תקופה עשתה שבעה בחודש.


זה הרבה? זה המון. כמות הידע שיש לה על כנסים ועל דרכים ליצור אותם באמצעות שיתופי פעולה היא גדולה מאוד. היא משתפת ידע רב וחיוני למי שרוצה לעשות כנסים דיגיטליים ושיתופי פעולה בלי לעבור דרך טעויות של מתחילים.

דקלה ואני קולגות כבר כעשור וכנראה יותר, נפגשנו די הרבה פעמים,
ותענוג היה להיפגש לשיחה חברית עם הרבה ערך למאזינים ולצופים.
מקווה שתהנו. ותודה לדקלה.
 
על מה דיברנו?


00:00 מה עושה בעל עסק שהוציא 100,000 שח על פרסום ולא קיבל ליד אחד?

09:17 – ניימדרופינג
10:30 – מדוע היא כמעט ולא משתמשת בקידום ממומן
11:00 – תוצאה מדהימה שעשה קולגה שלי עכשיו בכנס שלו

12:42 – איך הגדלתי את רשימת התפוצה כל חודש באלף איש בלי להוציא כסף

13:39 – למה ואיך לייצר שיתופי פעולה שמכניסים לידים ומכירות,
עם קולגות שעושים אותו דבר כמוכם
15:25 – איך לגייס שותף עסקי לכנס דיגיטלי שלי


16:12- שלב ראשון בגיוס שותף עסקי לכנס דיגיטלי
20:50 – הדבר הראשון והכי חשוב שקובע האם אתם נכנסים לשיתוף פעולה.

22:40 – הטעות השניה בשיתופי פעולה

23:13 – הטעות השלישית בשיתופי פעולה

32:00 – כללי המשחק בין עסק קטן לעסק מפותח יותר שונים מאוד בשיתופי פעולה וכנסים דיגיטליים. איך להתאים את הארוע לגודל העסק שלך?

38:23 – מי אלה זוגיטל ומה הם יכולים לעשות עבורכם?
39:19- הדור הבא בעסק שלי
39:49 – כשאת רוצה לעזור ללקוח לעשות קפיצה עסקית, מה את עושה איתו?

46:17 – "מה בחורה כבר יכולה ללמד אותי?"

51:00 – טיפ נוסף, הפעם מהבטן

41:30 – לאיזה עסק כדאי לעשות קורס דיגיטלי
ולאיזה כדאי לעשות אותו כמוצר מרכזי בעסק
– לאיזה עסק שני אלה לא מומלצים

הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך