החיוך הרחב מבלבל. לאיש יש משמעת ברזל. בלי קשר לריצת מרתונים. יותר עם חיבור חזק למה עושים כאן ועכשיו כדי להצליח.
אביעד עמית גדל במשפחה של שני בעלי עסקים, ועם העליות והמורדות המטורפים שחווה, הוסלל להיות שכיר בכיר כבר מילדות.
זה עבד לא רע עד גיל 50. 20 שנות קריירה בנקאית מטורפת, מתוכן 17 בניהול סניפים ומחלקות בבנק לאומי, גם באחד הסניפים המובילים.
אבל כמה אפשר?
המון. יש המון פחדים שעוצרים מלנסות.
את אביעד הם לא עצרו, והוא מספר על כמה מהם.
הפגישה שלי עם אביעד היתה כשעשה אצלי את קורס "דף המכירה הממיר" וכתב דף מכירה שכמעט מייד מילא לו סדנה במחירי פרימיום.
דיברנו על:
00:00 – הדבר ה"מוזר" שיש למנהל בנק לשעבר לומר לבעל עסק
2:20 – מה עשיתי עם לקוח ש"הטריד" אותי ב- 10:00 בלילה
6:18 – עסק בן שלוש בלבד!
6:25 – אפס נסיון כעצמאי. 54,390
9:11- ללמוד ממנו: תחפור את הבאר לפני שאתה צמא
10:28- איך זה שסוגרים לך את ה"עסק" כשאתה מנהל מצטיין עם ביצועים מעולים.
10:51- כיצד לתסכל עובד מוכשר שלך עד שיעזוב
18:16 – פתאום, מאדם שמקבל מלא טלפונים… צרצרים.
18:55 – איך הגיע הלקוח הראשון – מגרושתו ה"פולניה" – סיפור משעשע ביותר
19:40 – ולמה הביא עוד 5 לקוחות
21:10 – הבעיה העסקית הקריטית שנפתרה ללקוח הזה – הצילה לו את העסק
22:53 – נסיון פיתוי אחרון מצד הבנק, והגיבור שלנו מסרב
23:56- הרגע בו נטבע המונח "התאבדות פנסיונית"
29:10 – איך משכיר ואיש מכירות, נוצר איש שיווק
33:47 – שלוש פעמים ספורט בשבוע
35:01 – קשה מאוד, אפשרי ומוכח: לעבור ממשמעת שאומרים לך מה לעשות, למשמעת עצמית.
38:32 – איך לגרום לעובדים שלך להכניס לך יותר כסף?
42:40 – במקום רעב של לקוחות נוצר עודף לקוחות
44:00 – איזו עצה נתן לבעלים של עסק גדול למוצרים פיסיים שהפכה את המודל העסקי לרווחי בעשרות אחוזים
51:50 – איך לגרום לעובדיך השכירים להגדיל ראש
54:20 – מה המשמעות של מנהל טוב?
נגמרו הימים של מקל וגזר עם העובדים הצעירים.
היום זה לא ככה. היום אם המנהל, הבעלים של העסק, לא ידע להתחבר
לרצונות, לצרכים, לשאיפות של העובדים, להיות מנהיג ומאמן ולהראות
להם איך הם גדלים, משתפרים, מגדילים ראש בעסק וגדלים ביחד עם העסק –
יהיה לו מאוד קשה.
ואת זה אפשר ללמד בסדנה של יום,
1:14:00 – שלוש מתנות מהעולם של אביעד:
1. להיות מחוברים למספרים של העסק.
1:01:11 – איך מתחברים למספרים?
1:02:14 – דבר שני: לעשוןת מחקר לקוחות:
תשאלו את הלקוחות שלכם.
מה הם רוצים?
מה הם עוד היו רוצים לקבל מכם?
מה הם מקבלים מהמתחרים שהם היו רוצים לקבל גם מכם?
מה יגרום להם להמליץ עליכם לעוד שלושה לקוחות חדשים?
מה מתסכל אותם בעסק שלהם או במוצר שהם צורכים היום שהוא המוצר שלכם או השירות שלכם?
1:05:16 – תחשבו איך אתם יכולים להגדיל את הערך שאתם נותנים.
ברגע שתחשבו על הערך ולא על הכסף, הדברים ישתפרו.
הערך הוא גם ערך אובייקטיבי שאתה יכול לתת.
אבל זה גם הערך הנתפס שלך בעיני עצמך ואחר כך בעיני הקהל שלך.