החלק הכי טוב מופיע בדקה 40, בה אבי מסביר מה מפריע לאנשים למכור, ואיך להתגבר על ההפרעה הזו.
אבי הוא איש מכירות עתיר נסיון, פגשתי אותו דרך הספר הראשון שלו – "לסגור ולחייך",
ממליץ.
איפה כתיבה ממירה פוגשת את עולם המכירות?
בגישה בה אני פועל – היא יוצרת תנאים שהופכים את המכירה למובנת מאליה.
מהי מטרת השיווק?
לייצר ביקוש גדול מההיצע שלך,
ולאפשר לך לקבוע את התנאים.
כך שחלק משמעותי של מי שעוסק במכירות מצד הכתיבה הוא לפתח יכולת כל כך נכונה ומתחברת לקונה שיגיע, שההרגשה תהיה של זרימה קולחת של מידע ותהליך שמתחיל בהכרות, נעשית בו מכירה ומשם ממשיך להמשך מערכת יחסים ארוכת טווח.
אמנם לא התחלנו את השיחה מהזווית הזו, אבל חלקים בה נגעו בה, בייחוד באיזור דקה 40, שבו יש חלק שהוא פרייסלס ועוסק בגישה נכונה, שמחה וטובה, למכירות, ולפני כן – לחיים.
דיברנו על נושאים ברומן של מכירות,
וביניהם
02:40 – לעשות תהליך מכירה שלא מצריך ממך להתאמץ
05:18 – איפה בכתיבה נופלים אנשי מכירות עם הרבה ידע ונסיון
09:00 – תפקידם של מוצרי המידע המוצגים באתר של אבי
15:00 – איזה 'מתנות' הביא פרסום הספר?
18:40 – על מה מדבר הספר הבא
23:00 – איך אבי מנצל את ריבוי מקורות המידע הקיים היום לעזרה במכירה
29:00 – האיבר החשוב ביותר במכירות
31:00 – הפעילות העסקית המקיפה עכשיו ותפקידו של אבי כמנהל האקדמיה ומפתח התכנים
33:00 – מה קורה בשוק היום, ומה רצוי לעשות
35:00 – איך דובאי הפכה לטרנד מטורף של ישראלים ונדל"ן
37:35 – איך אבי ייצר גל של המרות בעסק שלו – ודילג על העונתיות
40:00 – שלוש מתנות מאבי: 1. לכתוב ספר – כלי השיווק הכי יעיל שהוא מכיר + השתיים הנוספות
44:00 – תרגיל הכיתה של אבי – כמה תשלם על השטר שבידיי?
46:00 – מה יביא אותנו ליהנות מההתנגדוויות של הקונים
47:00 – אבי יורד עליי. בצדק או שלא? תגידו בעצמכם
49:00 – איזה טיפוס אני, איזה טיפוס אבי