– מה חייב לדעת בעל עסק שיודע שוובינר יכול להיות פריצת דרך אבל מתלבט כן או לא? (54:00) – לאיזה סוג בעל עסק (מתוך שלושת העיקריים) יעלה מתישהו דחף כמעט בלתי נשלט לעשות וובינר? (57:00) – היתרון העסקי (שמוביל לשליטה בשוק) שוובינר יכול לתת לבעל עסק? (00:01) בפרק החדש בפודקאסט, ראיין אותי אסף גלאון ויחד בדקנו את השאלות הקריטיות שכל בעל עסק חייב לשאול את עצמו לפני שהוא יוצא לדרך עם וובינר: – האם אפשר ורצוי למכור בוובינר שירותים – כמו למשל אוטומציה? תשובה מושכלת (11:00) – לאנשים בלי טיפת כריזמה: איך לבנות וובינר שמוכר בלי צורך בכריזמהכלשהי. (48:30) – לאנשים שמשפריצים כריזמה: מה לעשות איתה כדי לשפר את המכירות (49:00) מה עושים כדי להשאיר את הקהל שלך בוובינר פעור פה עם הרגשה שנכנס לעולם חדש, זר, לא מוכר ושהוא חייב לצפות עד הסוף? (51:00) הפרק הזה נבנה כמו וובינר בפני עצמו – מתחבר אליך רגשית, שובר מיתוסים, ומשאיר אותך עם תובנות פרקטיות. אם אי פעם שאלת את עצמך: – "האם הגיע הזמן שלי לעשות וובינר?" – "לאיזה תוצאות אני יכול ורוצה לצפות באופן ריאלי – ובאיזו מידה וובינר יכול להקפיץ לי את העסק?" – "האם זה מתאים לי – גם אם אני לא רוק סטאר ולא ממש נוח לי מול מצלמה?" אז אתה חייב לשמוע את הפרק הזה. כמובן, גם את. תוכל לקבל תשובות שיתנו לך כלים ברורים להחלטה, לא רק כן או לא – אלא מתי, איך ולמה זה יכול לשנות לגמרי את המגרש שאתה משחק בו. ויש קטעים בפרק שמרגישים כמו מראה. מראה שמראה לך שהשוק שלך רווי, ואתה זקוק ליתרון. וובינר בנוי נכון הוא היתרון. האזן עכשיו: |