היום נצלול לעומק מכתב המכירה שמכר 600,000 מנויים למגזין, תוך שימוש באמצעי עיקרי בעל יכולות יצירת מעורבות גבוהות מאוד, שאלון.
כחלק מכך ננסה להבין מה מאפשר למוח של קופירייטר ליצור מכירות בנפח של מיליארד דולר, כמו גיבורינו בפרק זה.
על המעטפה של חתיכת הדיוור הזה מופיע בענק המשפט "האם אתה סוגר את דלת חדר האמבטיה אפילו כשאתה היחיד בבית?"
ומתחתיו "מבחן פסיכולוגיה והצעה חינמית".
מי יצר את חבילת הדיוור הזו?
כותב ומעצב, שעשו המון פרויקטים יחד.
לצפיה במעטפה
לצפיה בדף מצורף בחבילת הפרסום