פודקאסט כתיבה שיווקית פרק 30. מכירת כרטיס לסמינר 3 ימים ב-5000$ | ג'יי אברהם | ישעיהו ריב קופירייטר ממיר

איך למכור סמינר 3 ימים ב 5000 דולר בדף מכירה? הרבה יזמים היו רוצים לדעת את התשובה
לדבר הלכאורה- בלתי-אפשרי-למעשה הזה. ג'יי אברהם חשב ופעל אחרת.
אם אתם חושבים שזהו צעד שיווקי-מכירתי במיוחד מתוחכם, אתם צודקים.
אם אתם מחכים להסבר קצר שממנו תבינו הכל, תשכחו מזה.
ג'יי אברהם הוא מאוד חכם, מתוחכם, מפורט, שונה. קצר – בטח שלא.

הרבה פעמים נאמר בקופי שאתה צריך לדבר בשפה של הלקוחות שלך, בגובה העיניים. תלוי.
כשאתה מוכר מוצר זול, זה נכון בחלק גדול מאוד מהמקרים, וקל לראות כי יש הרבה כאלה.

האם דיבור בגובה העיניים מתאים למכירת מוצר יקר?
כשאתה מוכר מוצר יקר, יש אפשרויות נוספות.
האפשרות כאן היא יצירת עושר תוכני ורגשי והצגת פער בין הלקוחות שלו
לבין התוצאות של בעל העסק שקורא את המכתב הזה. הפרוצדורה שחוזרת על עצמה
היא פעם לדבר על מה שיכול לקרות עם העסק שלך, פעם על לקוחות שלו,
פעם לספר לך כמה טוב זה יכול להיות. במינונים שונים.
אבל לא, השפה היא לא בגובה העיניים. היא שפה מורכבת, היא שפה שונה במתכוונן.
היא שפה מתוחכמת, מלאה במינוחים מקצועיים. חלקם לא מובנים.

.

הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך