אמצעי מעולה וסופר מאתגר שיכול להפוך אותך למכונת הישגים
אמצעי מעולה וסופר מאתגר שיכול להפוך אותך למכונת הישגים בסוף, כדי להיות משווק משמעותי בתחום שלך,אתה צריך לשחרר חומר כתוב מאוד טוב, ומהר. כשיש לך
אמצעי מעולה וסופר מאתגר שיכול להפוך אותך למכונת הישגים בסוף, כדי להיות משווק משמעותי בתחום שלך,אתה צריך לשחרר חומר כתוב מאוד טוב, ומהר. כשיש לך
3 מפתחות חזקים להעלאת הסיכוי שיקנו מכם חלק גדול מהפרויקטים החדשיםאליהם אני בוחר להיכנס,עוסקים בשיווק ומכירת שירותים קיימים,שרוצים למכור יותר, בקביעות ועם פחות הפתעות. מגיש
תכונה שכל דף מכירה מעולה חייב קיבלתי כמה מתנות גדולות כשחזרתי מהשבוע במדבר, לפני שבועיים,עם החברים שאיתם עשיתי את מסלול הכשרת הלוחם. אחת הגדולות –
שני דברים שלמדתי בריצת מדבר עם סמנכ"ל הכספים של שופרסל שבתפקידו הקודם כיהן כסמנכ"ל הכספים שלשלוש החברות הבנות של בזק (פלאפון,YES תקשורת, ובזק בינלאומי) עםמחזור
איך למכור טילונים בטעם עגבניה יום לא בהיר במיוחד במהלך תקופה של 10 שנים בה שיווקתי 500 וובינרים, ומצאתי את עצמי שובמתנגח בחומות ברזל ששברו
שאלה נורא הגיונית בביזנס, שאולי הפסדת עליה כמה אלפי/מליוני ₪ – ותשובה טובה אחרי ששיווקתי 360 וובינרים, והתנגחתי בחומות ברזל ששברו לי את הראש והקיזו
דם, יזע ומעות איזה מספר לשים בכותרת של דף מכירה כדי שתמשוך תשומת לב? התפקיד של הכותרת הוא למשוך תשומת לב. מספרים מושכים תשומת לב,ויכולים
איך לכתוב כדי למכור בדף מכירה וקמפיין ממומן/מיילים:בשיטת 3 הנקודות אתמול נחתה אצלנו חבילת קפסולות קפה רב פעמיות, אחרי שבצהרי יום שני אשתי אמרה שהזמינה
איך לנצח בויכוח, חלק 3 כבר ראית למה כל כך חשוב לכל המשווקים להבין את ההבדלים בין ויכוח לשכנוע? אנחנו קרובים לראות את כל התמונה,
בעל עסק יכול באמת להתמודד עם צ'אט GPT? כשאתה פושט מהים וצריך להגיע ליעד, ולפניך ריף, כלומר משטח סלע,אתה לא יכול פשוט לעלות עליו. אתה
איך לנצח בוויכוח – חלק 2 ביום שישי שלחתי לכם את השלב הראשוןבסדרת "איך לנצח בוויכוח". בואו נתקדם לשלב הבא, אוקיי? אם אתם רוצים למכור,
איך לנצח בוויכוח – חלק 1 השיעור של היום הוא חלק א' בסדרה שמראה איך לנצח בויכוח, בהצלחה. הוא מיועד לבעלי עסקים ומשווקים שרוצים שהצד
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.