3 מפתחות חזקים להעלאת הסיכוי שיקנו מכם

3 מפתחות חזקים להעלאת הסיכוי שיקנו מכם חלק גדול מהפרויקטים החדשיםאליהם אני בוחר להיכנס,עוסקים בשיווק ומכירת שירותים קיימים,שרוצים למכור יותר, בקביעות ועם פחות הפתעות. מגיש

תכונה שכל דף מכירה מעולה חייב

תכונה שכל דף מכירה מעולה חייב קיבלתי כמה מתנות גדולות כשחזרתי מהשבוע במדבר, לפני שבועיים,עם החברים שאיתם עשיתי את מסלול הכשרת הלוחם. אחת הגדולות –

איך למכור טילונים בטעם עגבניה

איך למכור טילונים בטעם עגבניה יום לא בהיר במיוחד במהלך תקופה של 10 שנים בה שיווקתי 500 וובינרים, ומצאתי את עצמי שובמתנגח בחומות ברזל ששברו

דם, יזע ומעות

דם, יזע ומעות איזה מספר לשים בכותרת של דף מכירה כדי שתמשוך תשומת לב? התפקיד של הכותרת הוא למשוך תשומת לב. מספרים מושכים תשומת לב,ויכולים

איך לנצח בויכוח, חלק 3

איך לנצח בויכוח, חלק 3 כבר ראית למה כל כך חשוב לכל המשווקים להבין את ההבדלים בין ויכוח לשכנוע? אנחנו קרובים לראות את כל התמונה,

איך לנצח בוויכוח – חלק 2

איך לנצח בוויכוח – חלק 2 ביום שישי שלחתי לכם את השלב הראשוןבסדרת "איך לנצח בוויכוח". בואו נתקדם לשלב הבא, אוקיי? אם אתם רוצים למכור,

איך לנצח בוויכוח – חלק 1

איך לנצח בוויכוח – חלק 1 השיעור של היום הוא חלק א' בסדרה שמראה איך לנצח בויכוח, בהצלחה. הוא מיועד לבעלי עסקים ומשווקים שרוצים שהצד