פרסומת מפורקת ומוסברת לבעלי עסקים שצריכים להמיר טוב יותר
פרסומת מפורקת ומוסברת לבעלי עסקים שצריכים להמיר טוב יותר לפני שנקפוץ לדוגמה שממחישה הכל,נזכיר לעצמנו שמכירה, המרה, איך שתרצו לקרוא לזה, מבוססת על יצירת קרבהומניפולציות
פרסומת מפורקת ומוסברת לבעלי עסקים שצריכים להמיר טוב יותר לפני שנקפוץ לדוגמה שממחישה הכל,נזכיר לעצמנו שמכירה, המרה, איך שתרצו לקרוא לזה, מבוססת על יצירת קרבהומניפולציות
חולה נצחון כשהיית ילד והפסדת במשחק, איך הגבת?כשאני הפסדתי במונופול, דמעות. אמיתי. אנושי. מישהו דופק בדלת, אתה קם, פותח, מולך עומד שליח ומוסר לך ספר
יום אחד, שאל גור של דובי צפון את אמו, " אמא אהובה ויקרה שלי, את בטוחה שאני דוב צפוני טהור?" "ודאי שאתה טהור, יקר שכמותך,"
כדי שלקוח ישאף להישאר איתך תקופה ארוכה, זה צריך לקרות למרות שחיכיתי לשיחה, הקול בטלפון הקפיץ והלחיץ:"יש לי מערכת חדשה לקורסים ואני רוצה לשלם לך
הווווו … האמא של הטיפים על קופירייטינג כאן בפנים אנשים מתים לקבל טיפים לשיפור המכירות בכתב.כמובן בנוסחה. אני נותן הרבה מהם, לפעמים בתוך סיפורולא כנוסחה
דרך יעילה וקצת ערמומית לעזור לאנשים להחליט לקנות דווקא ממך, כשהם יודעים המון על המוצר שלך בראיון עם משווק מהחזקים בארה"ב כבר כמה עשרות שנים,
פודקאסט עם שולי זיו + איך להשתמש בהתמכרות לווטסאפ לשיפור המכירות של דף מכירה/נחיתה? עם פתיחת הווטסאפ, חלקים במוח שנקראים מרכזי התגמול יודעים שהולך להשתחרר
מה לעשות עם הקורס שנרקב במגירה ולא מכניס עשרות אלפים בחודש? אם העסקים שלהם היו קטנים ומתחילים, אוקיי, מובן. אבל אותם שני לקוחות שפגשתי השבוע
איך להכין לקוחות לשלם לך כסף 1. לפני שנבין איך להשתמש בזה ככלי עבודה אפקטיבי מאוד,נשים לב שעצבים של לקוח היא מתנה גדולה למשווק שמוכן להזיע, לפחות קצת,
נתח קטן ועסיסי משיעור עם תלמיד מתקדם שלי 1. הוא כותב טוב, המיילים שלו מניבים פניות, והחליט לעלות מדרגה.היום עברנו גמילה מטעות של כותבים טובים
רוצה עוד מכירות? יחס המרה גבוה יותר? 1. כשאתם מספרים סיפור, ההמרה כמעט תמיד גבוהה יותר מכותרת שנותנת את הנתונים באופן ישיר. לדוגמה:"איך אשה בת
כשיש לך דף נחיתה/מכירה שמוכר מעולה, איזה צעד שגרתי שלך יכול להרוס את שטף המכירות? כשאיש עשיר עושה החלטה הוא חשוף לצרות של עשירים?כן, בטח.
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.