איך למכור מוצרים ושירותים שהלקוח המועדף עליך מתקשה להבין?
איך למכור מוצרים ושירותים שהלקוח המועדף עליך מתקשה להבין? טיקטוק הופכת לפלטפורמה פרסומית עם ידע עצום עלינו שיכולה להסב נזקים עצומים בכל תחום, שלעומתם הנזקים
איך למכור מוצרים ושירותים שהלקוח המועדף עליך מתקשה להבין? טיקטוק הופכת לפלטפורמה פרסומית עם ידע עצום עלינו שיכולה להסב נזקים עצומים בכל תחום, שלעומתם הנזקים
האמת המביכה עליי, אני לא יודע למכור האמת המביכה עלי: אני לא יודע למכור בעצם, זה יותר חמור ומביך: אני שונא למכור. החוויה הזאת, של
למה הלקוח צחק (כמעט למוות) עלי? למה הלקוח צחק (כמעט עד מוות) עלי? השבוע, בשיחת אבחון סטנדרטית עם לקוח פוטנציאלי, נקלעתי לחקירה באש צולבת.
אלמנט הדייגת, הגורם מס' 1 להכשלת המכירה, אונליין ואופליין בשיווק אנחנו עובדים תמיד עם כפתורים פסיכולוגיים –לוחצים על שני הקצוות שכל אדם מבין: כאב ועונג.האמצעי
"התגעגעתי אליך כמו חזיר לתחמיץ. כמו תינוק לציצי של המינקת שלו. אתה חסרת לי כמו אבן בנעל." אומר מנהל צוות המשרתים, העבד הבכיר באחוזה,למר קנדי
"פאקינג גאון, פאקינג מטורף ושווה את אותו הסכום שהוא לוקח גם בדולרים וביורו" המלצה חמה על בחור מוכשר שאם לא תעבדו איתו בגלגול הזה שאתם
5 הטעויות הנפוצות שאתם עושים בשיווק קורסים דיגיטליים כדי שבסופו של דבר יהיה לכם גם טעם מתוק, כשתגיעו לסוף תפגשו ממתק.🍒דובדבן אמיתי.🍒 חלק גדול מהטעויות
ליוצרי תוכן: 5 שלבים פרקטיים להכנת תכנית תוכן שנתית- ליישום מיידי נהניתי לכתוב את הפוסט? השאלה הכי חשובה ביצירת תוכן! התשוקה שלי ככותב בקעה ברגע
ה – X פקטור של רשימות התפוצה: סדרת מיילים ברוכים הבאים בוחן פתע! ברשימות התפוצה שלכם, מי מאלה יקנה מכם בסכום הכסף הכי גדול? א.
רשימות תפוצה ומסחר אלקטרוני: פאואר קאפל עוצמתי איך משנים את יחס ההמרה המוכר? רוצה לקפוץ קדימה? הפסיכולוגיה של נטישת עגלה מדוע אנשים נוטשים את עגלות
אוטומציה של רשימות תפוצה: 7 סדרות אימיילים שמוכרות 24X7 * איך לקחת את השיווק ברשימות תפוצה לרמת אחרת עם סדרות אימיילים אוטומטיות * לינקים לעומק
תוכנית אסטרטגית לשיווק ברשימות תפוצה: 5 שלבים ברורים (למשווקי B2B) רוצים לרוץ קדימה? בחרו לינק ולחצו: איזה לקוחות אתם רוצים כדי להצליח? בדקו מה עושים
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.