פרסומת גאונית: תראו מה עשה הקופירייטר בשביל למכור >
פרסומת גאונית: תראו מה עשה הקופירייטר בשביל למכור > 1. הכותרת: Money talks.We translateתרגום: "הכסף מדבר. אנחנו מתרגמים." מה בדקו לפני שכתבו את הכותרת?מה כואב
פרסומת גאונית: תראו מה עשה הקופירייטר בשביל למכור > 1. הכותרת: Money talks.We translateתרגום: "הכסף מדבר. אנחנו מתרגמים." מה בדקו לפני שכתבו את הכותרת?מה כואב
מחסל ההתנגדויות "יש לכם קשיים בתהליך המכירה?" כן פח!פח! פח!פח!פח!פח! (יענו רעש יריות) "כבר לא". (בסוף יש הצעה שתעיף לך את הסכך) יש לי
לא לפחדנים וספקנים: השיטה מס' 1 להבאת לקוחות איכות 1. היות ועיקר הלקוחות שלי שמשיגים תוצאות יוצאות דופן,הם אנשים נותני אמון, וזו סיבה עיקרית להצלחות
פירוט ההכשרות שעברתי כדי להיות קופירייטר ממיר גם אתמול שאל אותי קופירייטר מקצוען מה למדתי ועל אילו קורסים וספרים אני ממליץ כדי להיות קופירייטר ממיר.
4 דרכים ליצור עודף ביקוש לעסק שלך נבחרת איטליה ניצחה אתמול בלילה כי היא טובה יותר בכדורגל? ברור.ברנסון הגיע לחלל לפני בזוס ומאסק כי הוא
איך למכור מוצרים ושירותים שהלקוח המועדף עליך מתקשה להבין? טיקטוק הופכת לפלטפורמה פרסומית עם ידע עצום עלינו שיכולה להסב נזקים עצומים בכל תחום, שלעומתם הנזקים
האמת המביכה עליי, אני לא יודע למכור האמת המביכה עלי: אני לא יודע למכור בעצם, זה יותר חמור ומביך: אני שונא למכור. החוויה הזאת, של
למה הלקוח צחק (כמעט למוות) עלי? למה הלקוח צחק (כמעט עד מוות) עלי? השבוע, בשיחת אבחון סטנדרטית עם לקוח פוטנציאלי, נקלעתי לחקירה באש צולבת.
אלמנט הדייגת, הגורם מס' 1 להכשלת המכירה, אונליין ואופליין בשיווק אנחנו עובדים תמיד עם כפתורים פסיכולוגיים –לוחצים על שני הקצוות שכל אדם מבין: כאב ועונג.האמצעי
"התגעגעתי אליך כמו חזיר לתחמיץ. כמו תינוק לציצי של המינקת שלו. אתה חסרת לי כמו אבן בנעל." אומר מנהל צוות המשרתים, העבד הבכיר באחוזה,למר קנדי
"פאקינג גאון, פאקינג מטורף ושווה את אותו הסכום שהוא לוקח גם בדולרים וביורו" המלצה חמה על בחור מוכשר שאם לא תעבדו איתו בגלגול הזה שאתם
5 הטעויות הנפוצות שאתם עושים בשיווק קורסים דיגיטליים כדי שבסופו של דבר יהיה לכם גם טעם מתוק, כשתגיעו לסוף תפגשו ממתק.🍒דובדבן אמיתי.🍒 חלק גדול מהטעויות
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.