1. מוכר קורסים? בדוק: אתה בקבוצה בסיכון גבוה להפסד לקוחות מסיבי?
1. מוכר קורסים? בדוק: אתה בקבוצה בסיכון גבוה להפסד לקוחות מסיבי? 2. אנשי מקצוע שרוצים לייצר יותר השפעה והכנסה,מתנסים המון פעמים במכירת קורס דיגיטלי –
1. מוכר קורסים? בדוק: אתה בקבוצה בסיכון גבוה להפסד לקוחות מסיבי? 2. אנשי מקצוע שרוצים לייצר יותר השפעה והכנסה,מתנסים המון פעמים במכירת קורס דיגיטלי –
שאלון היגיון לבעלי רשימות דיוור: מה עושה adirebay575@gmail.com? בהנחה שזה גבר, מה צבע הבגדים של 0548670106so@gmail.com ? וכמה פעמים יקרא את המיילים wyynrhnh@gmail.com?התשובות בתגובה הראשונה
מגנט לידים – מה זה, ואיך זה מביא לקוחות? השאלות המרכזיות והתשובות להן, מהשטח את הדף ניסחתי אחרי שקיבלתי המון שאלות מאנשים שלא יודעים מה
מי המרוויחים הגדולים בוובינרים (בייחוד בחגים)? 1. בערך 95% ממעבירי הוובינרים, לא.סליחה, זו האמת המקצועית, אבל. 2. אתמול בבוקר 'ישבתי' על מצגת של לקוח. אדם
1. למעבירי וובינרים: איך גם לתת לנוכחים מידע מעולה, וגם למכור טוב? 2. התלבטות גדולה של כל מתכנן וובינר:אנשים לא רוצים שתמכור להם, הם רוצים
צ'קליסט לשימושך: איך לקבל לידים מעוניינים וטובים, במקום לידים קרים? מכירים את זה שמגיעה אליכם כמות לידים נאה,שאם היתה הופכת ללקוחות, המצב היה סבבה לגמרי,
הוא חכם או טיפש? זאת שאלה רצינית, שקובעת האם העסק שלך יצליח הלקוח שאתה באמת רוצה, חכם או טיפש? עוד לא חשבת על זה? קח
הבונה ההורס משכונת קליינטים-אלה-פנים 1. מצליחים לדמיין במחשבה שלכם מכרסם באורך רגל שלכם, עם שתי שיניים מכרסמות ענקיות בתחילת הפה שלו, דומה לבונה,שכל הזמן מכרסם
מותר לעוף על עצמי? 1. למה ש' ואני יודעים שהכתיבה תגרום לו להוביל את השוק בתחומו? מותר לעוף על עצמי? תעוף אחי, חופשי, תעופה עצמית
פעולה נועזת מעבר לקווי הקינוח איך פעולת גרילה ב- 0 עלות מעלה רווחים של מסעדה ב 10-20%? בסוף סעודת צהריים בטנדורי הרצליה פיתוח, עם היועץ
כמו מי צריך המשווק הנבון לחשוב כדי למכור: הדג, הדייג או הסושי? לחשוב כמו סושי זו כמובן שאלת הטעיה.בסושי יש אצות, והן לא חושבות. דייג
"תגיד ישעיהו, באמת נדפקה לך הקציצה שעל הכתפיים?" זה מה שאמר לי הבוקר היועץ העסקי שלי. "נכנסתי לאתר שלך, והתחלחלתי מהאודות,מה הקשר בין מה שאתה
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.