💲 איך לקבל יתרון שיווקי על המתחרים באופן שיטתי
איך לקבל יתרון על המתחרים באופן שיטתי? להשתמש בעצלנות של הלקוחות שלנו כדי למכור יותר,ועל הדרך לעשות לנו חיים קלים? הלקוחות שלנו מפונקים, בדיוק כמונו.וזה
איך לקבל יתרון על המתחרים באופן שיטתי? להשתמש בעצלנות של הלקוחות שלנו כדי למכור יותר,ועל הדרך לעשות לנו חיים קלים? הלקוחות שלנו מפונקים, בדיוק כמונו.וזה
איך שינוי בכותרת הכפיל [כמעט] את כמות הקוראים? בשבועות האחרונים נכנסתי לפרויקט חלומות – פרויקט "חרוש" – שבאופן מחזורי מתקיים כבר כמה שנים, ובכל מחזור
♛ כבר נכנסתם לראש של קופירייטר שרואה את "גמביט המלכה"? בשנים האחרונות הימים שלא שיחקתי שח מול המחשב היו ימים שהחזקתי חזק כדי להימנע מזה.
שלושה מנופים שיגרמו לתוכן שאתם כותבים להמיר מבקרים ללקוחות מנופים אלה יחזקו את התוכן שאתם כותבים ויגרמו לו להמיר את המתעניינים בשירותים ובמוצרים שלכם ללקוחות,
דף מכירה לקורס מתי הוא עוזר לך למכור, ואילו עלויות שכר הוא במידה רבה חוסך לך? מה מטרת דף המכירה? הרבה לפני הכל, למכור.דבר שני,
1. מה קשור "מבט דג הזהב" לזה שישלמו לך יותר? האם קשור לזה שהזום עם הלקוחה היה יום לפני ראש השנה, שבו הדג מסמל שנתרבה,
למי תהיה שנה טובה, והכי מסקרן: למי לא? שנת תשפ"א שמסתיימת מחר היתה קשוחה להרבה עסקים.אבל יש סוג של בעלי עסקים שכמה שהשנה תהיה קשוחה,בשבילם
1. מוכר קורסים? בדוק: אתה בקבוצה בסיכון גבוה להפסד לקוחות מסיבי? 2. אנשי מקצוע שרוצים לייצר יותר השפעה והכנסה,מתנסים המון פעמים במכירת קורס דיגיטלי –
שאלון היגיון לבעלי רשימות דיוור: מה עושה adirebay575@gmail.com? בהנחה שזה גבר, מה צבע הבגדים של 0548670106so@gmail.com ? וכמה פעמים יקרא את המיילים wyynrhnh@gmail.com?התשובות בתגובה הראשונה
מגנט לידים – מה זה, ואיך זה מביא לקוחות? השאלות המרכזיות והתשובות להן, מהשטח את הדף ניסחתי אחרי שקיבלתי המון שאלות מאנשים שלא יודעים מה
מי המרוויחים הגדולים בוובינרים (בייחוד בחגים)? 1. בערך 95% ממעבירי הוובינרים, לא.סליחה, זו האמת המקצועית, אבל. 2. אתמול בבוקר 'ישבתי' על מצגת של לקוח. אדם
1. למעבירי וובינרים: איך גם לתת לנוכחים מידע מעולה, וגם למכור טוב? 2. התלבטות גדולה של כל מתכנן וובינר:אנשים לא רוצים שתמכור להם, הם רוצים
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.