איך לדעת בוודאות מה התשובה ל 2 שאלות השיווק והמכירה הכי חשובות
איך לפגוע בול במה שהלקוח רוצה ולחסוך כמויות של זמן וכסף בלי להעתיק את טעויות המתחרים? אפשר לשבת מול המחשב ולנחש. יצא לכם קופי שלא
איך לפגוע בול במה שהלקוח רוצה ולחסוך כמויות של זמן וכסף בלי להעתיק את טעויות המתחרים? אפשר לשבת מול המחשב ולנחש. יצא לכם קופי שלא
הצלחת למכור יפה בוובינר הראשון, השני או השלישי שלך? 90% שתפסיד הרבה ג'ובות כדי להבין את הבסיס, כמה מכירות בוובינר זה טוב, לך ובכלל? המספר
תרגיל מחשבתי קצר שיכול להכפיל את עוצמת הכתיבה הממירה שלך עם 3 דוגמאות יישום ללקוחות שונים תסתכלו על 3 המלבנים.תשמרו אותה בראש, אני רוצה לעזור
טריק פרקטי מהיר למציאת כותרות שעוברות את גלאי הבולשיט של הקוראים מה צריך כל מי שרוצה להשיג משהו – אהבה, כסף, לקוחות? תשומת לב קיצונית,
"לתכריכים אין כיסים" "לתכריכים אין כיסים"אמרה החותנת שלי בשבת.המקור ביידיש. אמת במערומיה הלבושים בפעם האחרונה. אבל מה, לג'ינס, קורדרוי וכל מכנסיים אחרים, דווקא יש,ואנחנו, כל
2 פעולות פשוטות שלך שיגדילו את מספר פתיחות המיילים בעסק אוהבים בצל מטוגן? חזרתי מארה"ב מאוהב בחביתות עם בצל. לפחות חצי בצל עד בצל גדול
שיטת הכתיבה הממירה שיוצרת מקס' מעורבות לקוחות ורכישות באירוע שקרה השבוע יש גורם קריטישמספר הרבה על האפשרות של העסק שלכם להצליח. רק בעלי עין חדה יכולים היו
למה תובנת "קרקס הטרמיטים" מביאה לעסקים לקוחות מעולים? אתם נוסעים באמצע עיר בת 180K אנשים בפלורידה, פורט לודרדייל – ורואים אוהל קרקס קטן,אתם מחפשים בעיניים
איזה בעל עסק לא יינזק כשישטוף אותו בפעם הבאה צונאמי מסוג "חמולה קורסת"? אירוע "חמולה קורסת" זו קריסה של משפחת אמצעי שיווק המחוברים זה לזה,
כמה שווים מטבעות הזהב מהכספת בבית השכן (בתמונה)? בטיול הגדול בפלורידה, ממנו חזרנו ביום ה',ביקרנו חבר, שלקח אותי לבקר שכן רדנק.והוא, לך תבין, רצה להראות
45 העמודים שמייצרים מכירה סדרתית של קורס אונליין 1. באינבוקס מחכים 45 עמודי תמלול של הראיונות המרתקים שערכתי היום. עם מטרה אחת בראש: לגלות מה
1. האם אפשר להיות נגר מקצועי מעולה וכותב שיווקי שמייצר הכנסות גבוהות? לא!2. וכל בעל מקצוע אמיתי יודע את זה. 3. בתוכנית לילה לפני כמה
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.