
שני רגעים קריטיים שקובעים אם מישהו יקנה ממך או שלא: בוובינר, בדף מכירה, בפוסטים, אימיילים וסרטונים
יש שני רגעים קריטיים שקובעים אם מישהו יקנה ממך או שלא. בוובינר, בדף מכירה, בכל קמפיין כרגע כנראה שאני על כסא בתנוחת מדיטציה. מעריך שיש
יש שני רגעים קריטיים שקובעים אם מישהו יקנה ממך או שלא. בוובינר, בדף מכירה, בכל קמפיין כרגע כנראה שאני על כסא בתנוחת מדיטציה. מעריך שיש
סופרמן המביך… סופרמן טס בדאווין מעל העננים, ידיים קדימה וגלימה מתבדרת ברוח, כמו בסרטים… פתאום הוא רואה מימינו את וונדר-וומן יושבת באוויר ומתקדמת. הוא מתקרב
למה חתול נוחת תמיד על הרגליים? (ו- 3 טכניקות להפיכת וובינר שמכניס אלפים בודדים לכזה שמכניס עשרות אלפים ומעלה) "החתול הזה שלך?" שאל אותי חבר
תסמונת "הפרה השדופה" (The slim cow syndrom) שמונעת מעסקים שמוכרים בוובינרים לעלות לשלב הבא ולרוב עוצרת אותם באגרסיביות. בתור מי שהפסיד מכיסו מליון שח בעסק
איך פיצה שרופה יכולה להציל את הוובינר שלך (סיפור על תגלית גדולה, כשלון אישי ענק והצלחה עסקית פרועה ולגמרי לא מתוכננת) בשישי ביולי 1945 פרסי
הדרך הכי מהירה ומכניסה לתקן וובינר שלא מוכר כמו שרצית והמקרה בו הכנסות מוובינר עלו פי 20 בשיטה זו. "כמה יעלה שתתקן לי את הוובינר
מדריך סטוריטלינג מפורט למכירת הקורס שלך באלפי ועשרות אלפי שקלים בוובינר מכירה [2/3] איך ליצור חיבור עמוק עם הקהל שלך בימים אלה קורה לי
מדריך סטוריטלינג מפורט למכירת הקורס שלך באלפי ועשרות אלפי שקלים בוובינר מכירה [2/3] ראינו איך ליצור סיפור שמפרק וממיס את האמונות המגבילות של הקהל שלך,
מדריך סטוריטלינג מפורט למכירת הקורס שלך באלפי ועשרות אלפי שקלים בוובינר מכירה [1/3] איך ליצור חיבור עמוק עם הקהל שלך בימים אלה קורה לי נס
4 סודות שיכלו להפוך בעל עסק שעשה 130 וובינרי מכירה להרבה יותר עשיר. עם הסבר כיצד להימנע מעודף וובינרים והשקעה מוגזמת כמו מטפס הרים שכבר
גישת 'המזון האסטרטגי' שהפכה את מקדונלד'ס מהמבורגריה רגילה לאימפריית על, לשימושך בתכנון, שיווק ומכירה בוובינרים מכירתיים. "שמעתי פעם ראיון עם היזם של מקדונלדס,ריי קרוק, ומסתבר
הדבר האחד שיוצר אוטוריטה הכי טוב ומהר + 7 תפיסות, טכניקות ומתודה ליצירת סמכות על לדבר האחד שיוצר מקסימום אוטוריטה במינימום מאמץ תיכף נגיע.
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.