
למה מוצר קטן וזול מקבל דף מכירה ארוך ולא קצר?
(שימו לב למשווקים אסטרטגיים) למה מוצר קטן וזול מקבל דף מכירה ארוך ולא קצר? זה הרי פרדוקס. כשרואים באינטרנט פרסומות למוצרים זולים,של משווקים ידועים, נכנסים
(שימו לב למשווקים אסטרטגיים) למה מוצר קטן וזול מקבל דף מכירה ארוך ולא קצר? זה הרי פרדוקס. כשרואים באינטרנט פרסומות למוצרים זולים,של משווקים ידועים, נכנסים
בהשאלה מהמו"לים הטובים בעולם 3 הדרכים בהן הלקוח יצלול כמו ברבור לדף הסליקה שלך למי שמתכוון למכור טוב יותר, און ואופ-ליין,'העתק-הדבק' של משפכי שיווק ומכירה
קיצור הזמן הפחות ידוע והיותר יעיל לכתיבת כותרות ממירות: כותרת אמורה לעשות דבר אחד עיקר: למשוך את תשומת הלב לקריאה. זהו. בהרצאה מול צוות הקופירייטרים
האם את סוגרת את דלת חדר האמבטיה אפילו כשאת היחידה בבית? שאלה מסקרנת, ואם מסתכלים על העובדות, אפקטיבית.אם נוצר בכם עכשיו רעב למספר נוצץ שיוכיח
שאלון שמכר 600,000 מנויים מדוע בעלי עסקים וגיבורי על חייבים לסבול מבעיות הזעה אקוטיות כדי להצליח יש סרט פופולרי לפחות אחד שאתם מוכנים לראות שוב
להימנע מ- 5 שלבי הטעות ולהצליח… רוצה שדף המכירה שלך ימכור? זה מה שעובד: לפני כמה זמן אחד הקוראים שלי שלח לי צילום מסך של
למכורים לקיצורי דרך מפרכים: איך רוכשים מיומנות כתיבה ממירה פי כמה ב- 2 שלבים יש לך חודש אחד.אם בסופו תשפר את המכירה שלך בכתיבה פי
כמה כסף במכירות המשך עושה עסק עם אלפי – עשרות אלפי לקוחות? אחרי נסיון של שנים מלאות עשיה, לבעלי עסקים עם אלפי ועשרות אלפי לקוחותכבר
איך לחסוך טונה זמן בכתיבת כותרות טובות, *להקטין* את אחוזי הפתיחה ולמכור יותר תודה לכל מי שנתן משוב על בחירת הקאברלסרטוני היוטיוב בפודקאסט שלי –
בואו נעשה את זה סוף סוף… כותרות מעולות חינם מעכשיו ולתמיד בואו נעשה את זה סוף סוף…. כותרות מעולות חינם מעכשיו ולתמיד אבי י., מנוי
עדיף לקבל מטבע בן 2,000 שנה או להבין איך לגרוף רווחי עתק ממרחץ דמים פיננסי? לקוח שלי שמוכר חבילות שירות בשווי עשרות ומאות אלפי שקלים,ביקש שאכשיר
כמה המלצות יביאו את ביצועי דף המכירות שלך לשיא? קודם נבין, 'דף מכירה' זה דף באינטרנט שמטרתו שאנשים יגיעו אליו,ילחצו על כפתור, ויקנו.זה לא דף
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.