למה אתה שונא דפי מכירה?
למה אתה שונא דפי מכירה ? בקיבוץ היה איש משפחה אוהב ואהוב שהכרתי מקרובשנטר טינה לאשתו עד יום מותה. כי כשהיו צעירים הוא 'תפס' אותה
למה אתה שונא דפי מכירה ? בקיבוץ היה איש משפחה אוהב ואהוב שהכרתי מקרובשנטר טינה לאשתו עד יום מותה. כי כשהיו צעירים הוא 'תפס' אותה
מה לעזאזל מוכר קופירייטר ממיר? שוחחתי אתמול בטלפון עם קופירייטרשותף במשרד פרסום מהמובילים בישראל…שנינו עובדים עבור אותו לקוח,מכיוונים שונים לגמרי,ועדכנו זה את האחר בנושאים שונים…
מתנת טרום פורים לקופי מלא השראה פורים מגיע, אנשים שמים מסכות, בקבוקים שמים תוויות,ומתנת הקדמה למשלוח מנות – לא PDF, לא סרטון, לא פרק בפודקאסט,אלא
(שימו לב למשווקים אסטרטגיים) למה מוצר קטן וזול מקבל דף מכירה ארוך ולא קצר? זה הרי פרדוקס. כשרואים באינטרנט פרסומות למוצרים זולים,של משווקים ידועים, נכנסים
בהשאלה מהמו"לים הטובים בעולם 3 הדרכים בהן הלקוח יצלול כמו ברבור לדף הסליקה שלך למי שמתכוון למכור טוב יותר, און ואופ-ליין,'העתק-הדבק' של משפכי שיווק ומכירה
קיצור הזמן הפחות ידוע והיותר יעיל לכתיבת כותרות ממירות: כותרת אמורה לעשות דבר אחד עיקר: למשוך את תשומת הלב לקריאה. זהו. בהרצאה מול צוות הקופירייטרים
האם את סוגרת את דלת חדר האמבטיה אפילו כשאת היחידה בבית? שאלה מסקרנת, ואם מסתכלים על העובדות, אפקטיבית.אם נוצר בכם עכשיו רעב למספר נוצץ שיוכיח
שאלון שמכר 600,000 מנויים מדוע בעלי עסקים וגיבורי על חייבים לסבול מבעיות הזעה אקוטיות כדי להצליח יש סרט פופולרי לפחות אחד שאתם מוכנים לראות שוב
להימנע מ- 5 שלבי הטעות ולהצליח… רוצה שדף המכירה שלך ימכור? זה מה שעובד: לפני כמה זמן אחד הקוראים שלי שלח לי צילום מסך של
למכורים לקיצורי דרך מפרכים: איך רוכשים מיומנות כתיבה ממירה פי כמה ב- 2 שלבים יש לך חודש אחד.אם בסופו תשפר את המכירה שלך בכתיבה פי
כמה כסף במכירות המשך עושה עסק עם אלפי – עשרות אלפי לקוחות? אחרי נסיון של שנים מלאות עשיה, לבעלי עסקים עם אלפי ועשרות אלפי לקוחותכבר
איך לחסוך טונה זמן בכתיבת כותרות טובות, *להקטין* את אחוזי הפתיחה ולמכור יותר תודה לכל מי שנתן משוב על בחירת הקאברלסרטוני היוטיוב בפודקאסט שלי –
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.