[תשמרו את התמונה ותעבדו איתה] 3 גורמים שהופכים דף מכירה לטוב מזה של המתחרים
המלצה: שמרו את התמונה ועבדו איתה 3 גורמים שהופכים דף מכירה לטוב מזה של המתחרים "אתה לא מפחד לחשוף את כל הידע שלך בפודקאסט, שיעתיקו
המלצה: שמרו את התמונה ועבדו איתה 3 גורמים שהופכים דף מכירה לטוב מזה של המתחרים "אתה לא מפחד לחשוף את כל הידע שלך בפודקאסט, שיעתיקו
העסק צריך דף מכירה ארוך או קצר? מכירים איך זה כשעץ יער ענק נחטב ונופל? בהתחלה מתנודד לכיוון מסוים, ואז קורס ומרסק כל שתחתיו. תחושת
"דף מכירה טוב שווה עסק של מליון שקל בשנה" אמר משווק מצליח.נשלים את המשפט: …מליון שקל בשנהאו בחודשאו בשבועאו ביום…. זה קורה ב- 4 שלבים:
איזה בנאדם יכול להתעשר מדף מכירה? דף מכירה טוב יכול לבנות עסק של מליון ₪ בשנה,או מליון $$ בשנה, או מליון $$ ביום… טכנולוגית, הידע קיים. מעשית,
עיוורון האתרים של הכסף החדש כשאחי הגדול ממני בשנה היה בן 13,אבא שלי קנה לנו את המחשב הראשוןשאפשר היה לקנות הביתה-ZX spectrum. 64 קילובייט של
למה אתה שונא דפי מכירה ? בקיבוץ היה איש משפחה אוהב ואהוב שהכרתי מקרובשנטר טינה לאשתו עד יום מותה. כי כשהיו צעירים הוא 'תפס' אותה
מה לעזאזל מוכר קופירייטר ממיר? שוחחתי אתמול בטלפון עם קופירייטרשותף במשרד פרסום מהמובילים בישראל…שנינו עובדים עבור אותו לקוח,מכיוונים שונים לגמרי,ועדכנו זה את האחר בנושאים שונים…
מתנת טרום פורים לקופי מלא השראה פורים מגיע, אנשים שמים מסכות, בקבוקים שמים תוויות,ומתנת הקדמה למשלוח מנות – לא PDF, לא סרטון, לא פרק בפודקאסט,אלא
(שימו לב למשווקים אסטרטגיים) למה מוצר קטן וזול מקבל דף מכירה ארוך ולא קצר? זה הרי פרדוקס. כשרואים באינטרנט פרסומות למוצרים זולים,של משווקים ידועים, נכנסים
בהשאלה מהמו"לים הטובים בעולם 3 הדרכים בהן הלקוח יצלול כמו ברבור לדף הסליקה שלך למי שמתכוון למכור טוב יותר, און ואופ-ליין,'העתק-הדבק' של משפכי שיווק ומכירה
קיצור הזמן הפחות ידוע והיותר יעיל לכתיבת כותרות ממירות: כותרת אמורה לעשות דבר אחד עיקר: למשוך את תשומת הלב לקריאה. זהו. בהרצאה מול צוות הקופירייטרים
האם את סוגרת את דלת חדר האמבטיה אפילו כשאת היחידה בבית? שאלה מסקרנת, ואם מסתכלים על העובדות, אפקטיבית.אם נוצר בכם עכשיו רעב למספר נוצץ שיוכיח
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.