
שיטת 'מפרש השמש' תכוון אותך לבחירת מוצר/שרות בכל שוק, ותחתוך סיכוני דימום
שיטת 'מפרש השמש' תכוון אותך לבחירת מוצר/שרות בכל שוק ותחתוך סיכוני דימום התאהבתי ב'רעל' הנכון, זה קרה מוקדם…עם מוח רעב לידע כמו ספוג למים מתחת
שיטת 'מפרש השמש' תכוון אותך לבחירת מוצר/שרות בכל שוק ותחתוך סיכוני דימום התאהבתי ב'רעל' הנכון, זה קרה מוקדם…עם מוח רעב לידע כמו ספוג למים מתחת
רוצה למכור? תצטרך לחטוא ולהחטיא הכנה לפרק 23 בפודקאסט 'הקופי הטוב בעולם' ג'ון בראון, משחרר עבדים ומטיף, זקנו ארוך,בגדיו בלויים ודיבורו קודח, הזוי,מזיע, מאשים וזועק,
מה גרם לי לשקול פרישה לביטחון ולנינוחות היחסית של מרכז קייב הנצורה? אם המלחמה היומיומית של כל עסק לבלוט ו"להוציא את העיניים"של הלקוחות הכי סקסיים,
3 נוסחאות תוכן שעוזרות לי להיות נהג מירוצים טוב יותר קורס נהיגת מירוצים? לא חלמתי על זה בתור ילד.יש שניים שכן חלמו, אחד מהם הפך
אם עכשיו היו נותנים לך ביד 20,000 שח ואומרים "תוציא/י את כל זה על קופי", מה היית עושה? עצה משולמית אשתי שווה זהב ומיילים פצצה…ויש
12 קושיות מקבילית המוחות מיוחדת לסופ"ש מתחת לחרמון יום אחרי הסדר, השכמה איטית מאוחרת בצימר, אימון ריצה קצר עם החרמון ברקע, ביום של ראות בהירה
הזמן הטוב ביותר להציע לקונה בדף המכירה לקנות עוד לקחו לי כמה דקות, טיפה לפני "מאוחר מדי", להבין שמולי יושבת לא קופאית חביבה על שכר
"רק כי אני בן אדם נחמד אני לא אעשה לך שיימינג…קופירייטר ממיר אעלק." הפתעה באריזת מתנה לא מגיעה כל יום,וכשמגיעה, דורשת התייחסות מיוחדת.תיכף אראה לכם
שיטת "היפוך החביתה" ליצירת בולטות בשוק רווי ע"י ניצול מבריק של חולשות הנרי פורד, איש מאוד חכם, אמר"אם הייתי שואל את הלקוחות מה הם רוצים,הם
ירדתי לחצר, הוא היה על הציפור, אוכל אותה, לא ברור איזה חלק… צמד העיניים הצהובות הגדולות בהקו באור יום כמו פנסי אצבע בלילה. קרנה ממנו
את מי מכסחים היום? אותי כמובן… אמ;לק: דלגו על 15 הדקות הראשונות בפרק 18, שעמום מחץ. בפרק 18 התקלתי את עצמי בבעיה צפויה כמו לקום
פגשתי את מ., לקוח פוטנציאלי לשיחה יש לו עסק בן 12. ועדיין מדשדש. הוא כבר לא צעיר, עם נכדים, החלום שלו שיהיו לו עובדים. הוא
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.