אם עכשיו היו נותנים לך ביד 20,000 שח ואומרים "תוציא/י את כל זה על קופי", מה היית עושה?
אם עכשיו היו נותנים לך ביד 20,000 שח ואומרים "תוציא/י את כל זה על קופי", מה היית עושה? עצה משולמית אשתי שווה זהב ומיילים פצצה…ויש
אם עכשיו היו נותנים לך ביד 20,000 שח ואומרים "תוציא/י את כל זה על קופי", מה היית עושה? עצה משולמית אשתי שווה זהב ומיילים פצצה…ויש
12 קושיות מקבילית המוחות מיוחדת לסופ"ש מתחת לחרמון יום אחרי הסדר, השכמה איטית מאוחרת בצימר, אימון ריצה קצר עם החרמון ברקע, ביום של ראות בהירה
הזמן הטוב ביותר להציע לקונה בדף המכירה לקנות עוד לקחו לי כמה דקות, טיפה לפני "מאוחר מדי", להבין שמולי יושבת לא קופאית חביבה על שכר
"רק כי אני בן אדם נחמד אני לא אעשה לך שיימינג…קופירייטר ממיר אעלק." הפתעה באריזת מתנה לא מגיעה כל יום,וכשמגיעה, דורשת התייחסות מיוחדת.תיכף אראה לכם
שיטת "היפוך החביתה" ליצירת בולטות בשוק רווי ע"י ניצול מבריק של חולשות הנרי פורד, איש מאוד חכם, אמר"אם הייתי שואל את הלקוחות מה הם רוצים,הם
ירדתי לחצר, הוא היה על הציפור, אוכל אותה, לא ברור איזה חלק… צמד העיניים הצהובות הגדולות בהקו באור יום כמו פנסי אצבע בלילה. קרנה ממנו
את מי מכסחים היום? אותי כמובן… אמ;לק: דלגו על 15 הדקות הראשונות בפרק 18, שעמום מחץ. בפרק 18 התקלתי את עצמי בבעיה צפויה כמו לקום
פגשתי את מ., לקוח פוטנציאלי לשיחה יש לו עסק בן 12. ועדיין מדשדש. הוא כבר לא צעיר, עם נכדים, החלום שלו שיהיו לו עובדים. הוא
ברשותכם, תנו לי לספק לכם 2 עובדות עסקיות שחייבים לדעת בשביל שהקופי יתן לכם דחיפה עוצמתית בעסק רוב האנשים חושבים שאם אתה שולח מיילים לרשימה
לא נוחר, לא נשחט, לא חמוד, לא ורוד, לא שומע, לא רואה, לא מריח, לא מסריח, לא חי, לא מת. לא אוכל תפוחי אדמה, לא
(כולל 4 כניסות לעומק תהליך מכירה עם דף) איך להרוויח מקס' בכתיבת דף מכירה כשרוצים למכור כמה מוצרים דומים? לקוח שמקבל ממני שירות מסוים, התעניין
(תעלומת הלקוח בצלחת) מתי אתה מתאהב בדף המכירה שלך? לכמה יועצים עסקיים שילמתי? עשרות.כמה כסף הפסדתי מהעצות? אוי. ואבוי.הכל כמובן באחריותי, ומכיסי. זו אחת הסיבות
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.