
4 סיטואציות שדף מכירה יכול לתת לך שליטה ויתרון עסקי קריטי
4 סיטואציות שדף מכירה יכול לתת לך שליטה ויתרון עסקי קריטי אם אתה כבר מרוויח כמות כסף מפלצתית, ומחפש דרךלספר על זה בלי להישמע שחצן
4 סיטואציות שדף מכירה יכול לתת לך שליטה ויתרון עסקי קריטי אם אתה כבר מרוויח כמות כסף מפלצתית, ומחפש דרךלספר על זה בלי להישמע שחצן
2 שלבים למכירה בכתב של מוצרי אלפיון עליון (עפ"י מכירה שהניבה 12,000% החזר על ההשקעה בה נמכרו בבת אחת 60 מוצרים בשווי 289,000 ₪ כ"א)
קרה לי רק פעם אחת. התחיל להחשיך כשירדתי לצלילה חופשית עם דורון.שנורקל – מסיכה – סנפירים. היינו בקשר עין חלקי, כל אחדשוחה לשם, צולל לכאן…
ה"סוד" לכתיבה רגשית (של יזמים ובעלי עסקים שמוכרים בטבעיות ובשטף) הכלבה שלנו ג'ולי, לברדורית בעיקר, שחורה במקור,מלבינה בהמשך, כבר בימיה האחרונים, אולי… כבר 10 חודשים
3 מתנות (45 עמודים): נוסחה שהפכה קופירייטר בינוני לענק, 3 תהליכי שכנוע מפורטים, כלי עבודה… הרעיון הזה די מדהים… נקלט אצלי אתמול בערב, צבר תנופהכשקמתי
5 דרכים לבדוק שדף המכירה שלכם יכול לעבוד- לפני שהתחלתם לשפוך כסף וזמן איך הקופירייטר הטוב בעולם הדיח את המלך הקודם מכסאו זכה בכסף, תהילת
מה יגרום ללקוח לענות לדף המכירה שלך "I DO" ולשבור את הכוס? אני חייב למהר עכשיו,זה יהיה זריז… תשובה שנתתי לאחד מבעלי העסקיםשפנו בעקבות מייל
איך למשוך לקוח שלא רוצה אותך כמו 3 סופרי ענק עולמיים אף אחד לא רוצה להיות לקוח טוב שלך…(זה טוב? רע? גם וגם?) אף אחד
הקמפיינר אנטי פרסומת הוא נפל מתפתל, "בום" חזק נשמע כשכתפו התנגשה ברצפה, אחריה הלחי, הרקה…הרים את הידיים לגרון, מנסה לחלץ, כאילו משהו נתקע,רוצה להציל, משתנק,
[רצוי לשמור לשימוש] מדריך 8 העוצמות להשגת לקוחות ברע ובטוב (גרסה מקוצרת) 8 סוסים שחורים בוהקים מזיעה ביום קיץ חם,מושכים כרכרה על דרך עפר…פיותיהם מלאי
איך לזהות (לפני שמוציאים כסף) מתי התוכן בקמפיין המושקע שלך לא יתרומם, ומצילים אותו אולי יקח לך קצת תרגול לבסס הרגשה כזו, לי לקח קצת
טיפ כתיבה שיווקית לפריצת מחסום כתיבה עקשן, במיוחד בנושאים מסובכים קבלו יהלום מאחת הכותבות הפוריות (והמבדרות)של ספרים פוליטיים בעולם…לפני הרבה שנים, אן קולטר שחררה בתכנית
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.