
תרופה חזקה (לא חיסון) למחלות השיווק הקשות ביותר של עסקים קטנים-בינוניים
תרופה חזקה (לא חיסון) למחלות השיווק הקשות ביותר של עסקים קטנים-בינוניים שלא כמו בעלי עסקים, עסקים רבים לא צריכים להידבק בנגיפים,הם כבר נולדים איתם,כמו תינוקות
תרופה חזקה (לא חיסון) למחלות השיווק הקשות ביותר של עסקים קטנים-בינוניים שלא כמו בעלי עסקים, עסקים רבים לא צריכים להידבק בנגיפים,הם כבר נולדים איתם,כמו תינוקות
טיפ מאוד מועיל להמרות, פשוט, מהיר ליישום, וקשוח רצח לאגו התוכן שלכם צריך להיות מעולה, ובלי בלבולי ביצים, כי הקוראים רגישים לאיכות ומאוד רגישים לבולשיט.
טיפ: איזו יכולת קופי שלך החשובה ביותר לשיפור השיווק והמכירות? מה קורה למוח שלך כבעלים של עסק?אם נגיד שעסק הוא משבר מתגלגל,לעתים קרובות המוח צריך
איך דף מכירה שלך יראה אותך כיותר אותנטי ואמין, ופחות מכירתי מהמתחרים מזלך שכמעט כל הלקוחות הפוטנציאלים מתנגדים לרכישה ומפחדים ממנה, ובצדק.עבדו עליהם המון פעמים.
אם תמלאו ככה את התפקיד הלא מוצהר שלכם בעסק, ברכותיי כשהתלמידים של המורה הזה, עם כרסים וקמטים,ישתרעו על כסאות הנוח בחוף הרגיל של הפגישה השנתית
תהיה נקניק ואל תבטיח ללקוחות הפוטנציאלים שלך כלום. אל תבכה אחר כך. יש לי לקוח שבדף המכירה שכתבתי לו מבטיח לכל מי שקונה את ההכשרה
לפי איך שאתם מכינים את הביצה – אתם יותר שומרי חוק או ברוני סמים בפוטנציה? שתי דרכים להכין ביצה:הראשונה כשאתם רוצים להכין ביצת עין. אתם
הרסו את כל העניין הזה עם הדייג והחכה. הגרסה הנכונה: זה רק מתחיל משעמם:אם אתה מלמד אנשים, אתה מוכר להם חכה או מוכר להם שתלמד
טריק מקצועי – שלאט לאט יחזק את הנִבְדָּלוּת והמיתוג שלכם יושבים בסוכה? מטיילים? טיפ קצר, קליל, ומבדל מהמתחרים, שיעזור לכם להיות נבדלים לעומת הקולגות. ראיתם
איך לזהות שדף המכירה שלך הולך לבזבז לך הרבה זמן ואנרגיה, לפני שהשקעת בו כסף, ובשיווק שלו הרבה יותר? בדרך כלל אצל בעלי עסקים, בלי
מתי הטיימינג הכי טוב לתפוס נתח שוק שהמתחרים שלך מחזיקים? כשהם מנומנמים בחגים, כי הם "יודעים" שעכשיו לא הזמן? זה זמן טוב? כשהם יוצאים בקמפיין
חג חמאה שמח 2 דרכים ליזם לשבור את סוג ההרגשה שאסור לו להיות בה סך הכל, מה ההבדל בשביל כל יזםבין סוכות שמתחיל מחר בערבלפסח
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.