
הקו הדק (והקטלני) בין הצלחה של שיווק אפקטיבי לתכנון שנגמר בכלום
הקו הדק (והקטלני) בין הצלחה של שיווק אפקטיבי לתכנון שנגמר בכלום יש קו בכלל לא דק, אלא ההיפך – מאוד ברור וחד-שמבדיל בין שיווק שעובד
הקו הדק (והקטלני) בין הצלחה של שיווק אפקטיבי לתכנון שנגמר בכלום יש קו בכלל לא דק, אלא ההיפך – מאוד ברור וחד-שמבדיל בין שיווק שעובד
הסוד המפתיע של וובינרים מצליחים: לגרום לאנשים לעזוב ב 3-4 נקודות באמצע. דן קנדי. מכירים? תחשבו לרגע על הכמעט לקוח האחרון שלכם,זה שהשקעתם בו זמן
"אם לא העלבת אף אחד עד הצהריים של אותו יום, אז אתה לא משווק מספיק חזק" דן קנדי. מכירים? דן קנדי הוא מגדולי המשווקים האמריקאים
לפני שהלקוח שלך יקנה ממך בוובינר, יש מחשבה שחייבת להתחלף אצלו בתוך הראש – כך משנים אותה בדיוק 'ירדתי' על חבר שהיה בהופעה של הכבש
כך הוובינר שלך יתעלה על זה של המנטור הגדול והעשיר בעולם: מדריך חד וקצר ליצירת חדשנות בעסק שמוכרת כשזה קורה למנטור הגדול בעולם (הוןמוערך של
הטעות הכי גדולה במכירה בוובינרים – ואיך לתקן אותה ב- 3 שלבים ברורים: כל בעל עסק שמעביר וובינר מכיר את הרגע הזה… אתה מסיים שידור
טכניקת 'הבטן הגונחת' לבחירת לקוחות חלום לוובינר שלך + 7 דוגמאות להשראה למה אשתי לא פותחת את המיילים שלי?לא מעריכה. כואב.ברור שהיא יודעת שלכותב מיומן
שירת הסירנה שלי ואיך להצליח דרך הכוחות שלוחשים לך לוותר בגלל הנשימה הכבדה אתה שוכח שתמיד עשית את זה מעל טמפרטורת קיפאון לא בחושך עם
מדריך כיס לרעיון הגדול שהכניס מיליארדים ע"י כתיבת מודעות (לשימוש בוובינר שלך) חשבת על האבסורד שבלעדיו הכלכלה העולמית היתה נאלצת לקרוס לתוך עצמה? אנשים שרואים
מערך 4 רשתות הביטחון למכירה מוצלחת בוובינר שלך אתמול בפגישת הכרות אבחון ליזם שהגיע אליי אחרי שרשם לוובינר שלו 92 איש וסיים עם אפס רכישות,
תשכח מ-'פשוט להגדיל תקציב': כיצד להציל אלפי שקלים בכל קמפיין וובינר. מדריך מקיף ותמציתי להאזנה יזמים ובעלי עסקים שכבר עובדים עם קידום ממומן ושואפים לצמיחה
יש שני רגעים קריטיים שקובעים אם מישהו יקנה ממך או שלא. בוובינר, בדף מכירה, בכל קמפיין כרגע כנראה שאני על כסא בתנוחת מדיטציה. מעריך שיש
© 2024 | כל הזכויות שמורות לישעיהו ריב
עיצוב ובנית אתר: סטודיו דויד רוס
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך.
כדי לקבל ידע מעולה לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.
תודה שנרשמת. המדריך בדרך למייל שלך. כדי לקבל ידע מעולה
לשיפור המכירות והשיווק שלך,
כדאי לך להעביר אותו ללשונית הראשית.