86. שבעת ההבדלים בין וובינרים שמוכרים במיליונים משך שנים לאלו שקורסים אחרי מספר שידורים, עם אורטל כהן

למה להתבסס על הידע בשיחה הזו כדי להקים וובינרים, לשווק אותם ולמכור בהם זה רעיון טוב?

3 סיבות:
הראשונה, כי אורטל בצד הפרפורמנס, הקים סוכנות דיגיטלית שהפכה לאחת החזקות והגדולות בישראל,
והם משווקים וובינרים בשווקים מגוונים ובנפחים משמעותיים.

השניה, מצד הכלה – תוכן וכתיבת השיווק, ומשם ליווי יזמים בהקמת, בשיווק ובמכירה בוובינרים שלהם –
הייתי מעורב במאות רבות של וובינרים בכמות יפה של תחומים.

השלישית, שני תחומי המקצוע האלה, כשניגשים אליהם נכון, משלימים אלה את אלה יחד עם הלקוח שרוצה תוצאות.
לראיה פרויקטים משותפים שלנו, שהם בהחלט חריגים לטובה בנוף הישראלי.
 
כיום אנחנו יודעים כבר בהתחלה מה לעשות כדי שוובינר יתפוס כיוון טוב,
ויש כאן הרבה סודות מקצועיים, שיש צורך ליישם, בהקמה, בפרפורמנס של הארועים עצמם ובעסק, על מנת שיצמח נכון כך שהם ימשיכו להצליח.

יחסית קל לעשות הצלחות רגעיות בוובינרים ומשם להפסיד את המכנסיים.
זה כמעט מתבקש. כדי שמראש תתפסו את הכיוון הנכון עבורכם, מוזמנים להקשיב לפרק זה ולהבין מה רצוי והכרחי לעשות כדי להצליח במכירה בוובינרים:

00:00 – מדוע וובינרים שמצליחים בהתחלה נידונים לכישלון?

05:14 – הסודות מאחורי הקלעים של וובינרים מצליחים:

  • איך שני מומחים (עם 32 שנות ניסיון משולב) הופכים וובינרים למכונות מכירה
  • מדוע רוב המרצים המוכשרים נכשלים במכירות בוובינרים
  • הטעות הקטלנית שהורסת וובינרים מצליחים אחרי מספר שידורים


10:30 – המלכודת של קהל הליבה:

  • למה הצלחה מהירה מדי בוובינרים היא הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות לך
  • הסיבה האמיתית שוובינרים מצליחים קורסים אחרי 3-4 שידורים
  • איך להימנע מהתלות המסוכנת בקהל החם שלך


15:45 – סודות המספרים בוובינרים:

  • 7 המדדים הקריטיים שחייבים לעקוב אחריהם בכל וובינר
  • למה אחוזי המרה של 10%-15% יכולים להיות סימן אזהרה
  • הנוסחה המדויקת לחישוב עלות רכישת לקוח בוובינר


20:30 – אופטימיזציה נכונה של וובינרים:

  • איך לשפר את הביצועים מבלי לאבד את האותנטיות
  • 3 הדרכים להעלות את אחוזי ההמרה בלי להישמע מכירתי
  • מתי בדיוק צריך לשנות את התוכן של הוובינר


25:15 – בניית מערכת וובינרים יציבה:

  • הדרך הנכונה לבנות מנגנון צמיחה מתמשך
  • איך להפוך קהל קר לקהל חם בזמן הקצר ביותר
  • הסוד להכפלת תקציבי הפרסום מבלי לפגוע בביצועים


30:45 – הטעויות הגדולות בוובינרים:

  • למה מרצים מעולים נכשלים במכירות בוובינרים
  • הסיבה שניסיון בהרצאות פרונטליות יכול להזיק לך בוובינרים
  • איך להימנע מהמלכודת של "יותר מדי תוכן"


35:20 – המפתח להצלחה ארוכת טווח:

  • הנוסחה ליצירת תוכן שממיר לאורך זמן
  • איך לבנות מערכת שתומכת בסקיילינג
  • הדרך הנכונה למדוד הצלחה בוובינרים

    מכאן:

הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך