כשמנסים להפחיד מנהל בחברה, אומרים לו שהוא הולך להשקיע עשרות אלפי שקלים בפרסום וובינר, ובעיה טכנית אחת יכולה לדפוק הכל. במקום לפחד עדיף כמובן לפתור את הבעיות מראש, ולקבל שידור זורם שעובד פיקס, שעוזר לחברה להגיע ליעדים שלה.
זוהר עמיהוד, נווט פנטום בעברו, איש מקסים ומקצוען וובינרים בהווה, פותר לעסקים את כל הצד הטכנולוגי-טכני של וובינרים.
בפרק זה סקרנו את האתגרים הטכנולוגיים הכי חשובים שפוגשות חברות כשהן רוצות לפרסם וובינר, כזה שמוכר שירות או מוצר, או שלא.
חשוב לך לדעת מי לקוחות שלו?
booking.comקוואליטי ביטוח ופיננסים, נופר אנרגיה, מכבי שירותי בריאות, אלעד תוכנה, אלטו נדל"ן, נת"ע, מלם תים, צבירן, חברות וארגונים בארץ ובעולם.
תוכן הפרק:
00:14 – מה ההבדלים שעל בסיסים מחליטים האם להשתמש בזום "רגיל" לזום וובינר?
02:20 – הפתרון לאתגר "אני לא מרגיש אותך איתי מר מעביר וובינר" שיעזור לך לקבל אהדה מהקהל
10:15 – טריק שעוזר להתמקד בקהל שלך
12:30 – הטעות הקטלנית שעושים ב-90% מהוובינרים בשימוש בצ'אט
15:30 – הטריק הפשוט שגורם לקהל להרגיש שאתה מסתכל להם בעיניים
19:15 – מתי לעשות בדיקות טכניות להכנה לוובינר
29:30 – איך להגן על עצמך מהתפרצויות לא צפויות לתוך הוובינר שלך?
34:25 – למה למה למה חברות ענק עושות דפי נחיתה נוראים ואיך למנוע זאת?
36:50 – באילו פלטפורמות אפשר לעשות דפי נחיתה שנראים לפחות סביר, או גם מעולה?
38:20 – אילו סוגי וובינרים זוהר מפיק?
ועוד…