גל צחייק עשה מאות וובינרים. כמות התובנות ששיתפנו אתכם בהן כאן היא גדולה מאוד.
וחלק גדול ממנה מצוין בייחוד לאנשים שכבר עשו וובינרים ומחפשים מידע מתקדם.
תהנו!
ואם יש לכם שאלות, כתבו או שלחו הודעה דרך "צור קשר" באתר שלי:
yeshmarketing.co.il
לפני הכל: בכחול: טכניקות, שיטות וטיפים למעבירי וובינרים מתקדמים:
טכניקות למעבירי וובינרים מתקדמים:
00:00 – מתי הפיכת וובינר לאוטומטי גוררת את המכירות לתחתית ואיך להימנע מכך
23:30 – איזה מידע אוספים בוובינר? איך מתייחסים אליו? איך מעבדים אותו לצרכים השונים?
1. מידע מדויק וכמותי: עושים מספר וובינרים דומים עם כותרות שונות
2. בסבב הבא אנחנו לא עושים את כל השלושה, אלא שתיים.
משפרים, חוזרים על הוובינר עד שזה כבר לא עובד טוב.
ואז מחדשים.
24:50 – איך לבחון את נתוני הוובינרים שלך בלי להיות מוטה רגשית מתגובות הלקוחות?
26:11- מדוע צריך להיזהר מאוד מהמידע הייחודני שאספת
26:26- אינדיקציה למלמדי קורסים שעוזרת להם להבין כיצד להשתפר משמעותית
26:50 – איזה משוב שגוי על הוובינר שלך קל מאוד לקבל מחבר/קולגה מנוסה בתחומו
(כמו שכדורגלן ילמד אותך פינג פונג)
27:40 – מה מטעה בעלי עסקים לחשוב שבוובינר יש להתמקצע בעמידה מול קהל
28:00- מהו המשחק העיקרי בו יש להתמקצע בוובינרים
שמרצים מנוסים (כולל מורים או פרופסורים באוניברסיטה) פשוט לא נדרשים לעשות.
37:16 – פתרונות ליצירת סקרסיטי עם וובינרים קבועים
39:40 – למה רוב בעלי העסקים מנסים לעשות וובינר אוטומטי מוקדם מדי?
40:00 – מתי שעת עבודה של בעל עסק שווה הכי הרבה בחודש?
43:20 – כל כמה זמן צריך לחדש את הוובינר שלך, גם אם הוא עובד מעולה
48:40 – דוגמה קלילה, פשוטה ופרקטית שמניעה לקוחות לקנות את הקלטת הוובינר וקורס מוקלט שלך
2:58 – שלושת הסיבות שבגללן מכללת תוצאות כבשה את השוק כשהתחילה- מפורטות.
– סיבת "למה עכשיו זה הזמן ללמוד את זה?"
– סיבת "למה דווקא אצלך?"
– סיבת "למה זה מספיק חשוב?"
5:20 – כיצד מכירה בוובינרים הביאה לעסק הצלחות
5:48- מכירת הענק של המחזור הראשון- שהיממה את השוק
9:16 – תוצאות הלוואי המבורכות של מכירה בוובינר:
חידוד הקהל, מציאת ייחוד – בידול עסקי.
9:40 – מדוע מכירת קורס NLP בוובינר משמעותית יותר קלה מאשר בשיטות אחרות
10:50 – התנאים הנדרשים ליצירת וובינר שיתן בוסט חזק לעסק בתחילתו
11:25- טעות יסודית נפוצה בשיווק שבעלי עסקים עושים ברשתות חברתיות –
ריצה אחרי מספרים גדולים: חשיפות, לייקים… ולא אחרי מכירות.
ומהו התיקון הנורמלי שלה שמאפשר להתעסק עם מספרים הרבה יותר קטנים של לקוחות, ולמכור הרבה יותר.
12:30 – איך כל בעל עסק קטן יכול לעשות את זה, בלי לפחד מהשקעות גדולות.
13:10 – חזק מאוד למטפלים: הספר 1,000 True Fans – כדי שעסק מאוד יצליח, צריך קבוצה קטנה של אנשים שבאמת עוקבים אחריו, שבאמת הולכים איתו.
13:45- למה וובינר דומה? לשיחת טלפון שהלקוחות שלך במילא עושים עם הלקוחות שלהם. הם רגילים לזה. זה בא להם בטבעיות ומאפשר להם להגיע למערכות יחסים משמעותיות עם לקוחות בלי להשתולל עם תקציבים והשקעות גדולות.
14:10 – קל הרבה יותר במוצרים שקשה למכור. והרבה יותר קל מזה במוצרים שקל למכור.
14:50 – איך גל מכר 300 מנויים בוובינר אחד
16:20 – איך וובינר מאפשר לך לפצח איך למכור מוצר שלך בהצלחה
19:30 – מה עובד כל כך טוב לסטנדאפיסטים, שמעבירי וובינרים חייבים לקחת מהם
21:00 – באיזו תדירות יש לעשות וובינר כדי להביא אותו להצלחה?
22:39 – איך לייצר המון אינטראקציה עם הלקוחות
22:43 – פרי, אולי הכי משמעותי בוובינר: אינטראקציה עם לקוחות שמביאה את הדאטה הכי חשוב בעסק: מה הם רוצים, מה עוזר להם, מה טוב להם, מה עובד להם וכן הלאה.
28:10 – הסטרטאפ החדש של גל צחייק:
כיצד יש לו מאות לקוחות משלמים תוך זמן קצר
מאות לקוחות משלמים, למרות שהם בשלב ראשון.
34:30 – שאלת מליון הדולרים: איזה שלושה דברים, הכי עוזרים למכירה בוובינרים?
34:44 – א. הסינון של הקהל (למתקדמים)
35:40 – ב. ההצעה – הסקרסיטי – (ה"למה עכשיו?") – נושא מאוד מורכב שמשפיע מאוד על המכירות.
48:00 – ג. ההבנה של האמונות המגבילות של הלקוח והפתרון שלהם בוובינר:
זאת אומרת להבין מה מונע מהלקוחות שלך לקנות את המוצר שלך, ולתת לזה מענה עמוק בוובינאר.
59: 20 – איפה שומעים, רואים, יוצרים קשר עם גל צחייק