למי שלהוט להעלות מחירים ולמכור המון, והכל עכשיו ומייד, יש לי מסר ברור:
Don't!
גם אם יונית העלתה את המחיר בממוצע של פי 17 בשנה,
עד עכשיו משך שנתיים ושמונה חודשים,
לרוב העסקים זה קצב הרבה יותר מדי מהיר.
מה איפשר לה להגיע לזה ובעתיד סביר להניח ליותר?
דיברנו גם על זה.
נקודות מרגשות בפרק 79:
00:00 – מדרגות המחיר איתן העלתה את המחיר מ- 50 ₪ ל 2,376 ₪,
עם חלוקה ברורה כל כמה זמן הקפיצה מחיר ובאילו נסיבות.
10:00 – המסלול שעשתה מהצעת הרבה מוצרים שונים והמון עבודה,
למכירת מוצר אחד מצליח, עם מיקוד על, ולמה לדעתה זה הדבר הנכון לעשות?
22:00 – יונית מקיימת לבד עסק שמפיק עבודה כמו של 20 עובדים.
חלק הארי מזה בעזרת מערכות ואוטומציה.
כאן היא מפרטת באילו מערכות טכנולוגיות בהן היא משתמשת בעסק.
37:50 – איך יונית מעירה הורים גמורים מעייפות בוובינר בתשע בערב – עד שירצו לקנות?
41:25 – מה היא עושה שבמידה רבה מבדל את השירות שלה והופך אותו אטרקטיבי ללקוחות שרגילים לקבל מוצרי "סרט נע"?
42:10 – מה היא נותנת למצטרפים ש מעלה משמעותית את האפשרות שיסכימו לרכוש?
45:45 – שלושה דברים בוובינר שהם גיים צ'יינג'ר להגדלת המכירות בוובינר
- האינטראקציה עם המשתתפים
46:10 - לעשות שינויים תוך כדי תנועה
46:45- - הכלי השלישי לתעד ולמדוד.
כולל פירוט המדדים המתקבלים
47:43 – הכלי האדיר שיש לה לחזור למכירות גבוהות כשיש ירידה במכירות.
על אילו דברים דיברנו בכלל?
00:00 – מדרגות המחיר איתן העלתה את המחיר מ- 50 ₪ ל 2,376 ₪,
תוך שנתיים ושמונה חודשים,
עם חלוקה ברורה כל כמה זמן עשתה כל קפיצת מחיר ובאילו נסיבות.
00:15 – הקורס נחטף כמו לחמניות חמות.
5:00 – השליחות של יונית, מה היא עושה עם ילדים ומבוגרים. מרתק!
6:10 – התכנית הבלעדית והייחודית בארץ ובעולם להפסקת הרטבות לילה
10:00 – המסלול שעשתה מהצעת הרבה מוצרים שונים והמון עבודה,
למכירת מוצר אחד מצליח, עם מיקוד על, ולמה לדעתה זה הדבר הנכון לעשות?
13:40 – מה עושה הקורס המנצח שלה
21:25 – איך להגיש את הקורסים שלכם לקהל
22:00 – יונית מקיימת לבד עסק שמפיק עבודה כמו של 20 עובדים.
חלק הארי מכך בעזרת מערכות ואוטומציה.
כאן היא מפרטת
באילו מערכות טכנולוגיות בהן היא משתמשת בעסק.
24:10 – שלוש האפשרויות למכירת מוצרי מידע כולל קורסים וסדנאות.
26:00 – למה כשאומרים שמשהו הוא "וובינר" רוב הסיכויים לגמור בלי מכירות.
32:00 – מה הופך אותך לאימפריה של 20 אנשים שמגולמים בגוף אחד?
על מה האוטומציה עובדת, ואיך?
36:40 – באיזה כלי מתמקדת עיקר האוטומציה בוובינר ובעסק?
37:50 – איך יונית מעירה הורים גמורים מעייפות בוובינר בתשע בערב – עד שירצו לקנות?
39:30 – וכמה נוטשים במהלך המכירה?
41:25 – מה היא עושה שבמידה רבה מבדל את השירות שלה והופך אותו אטרקטיבי ללקוחות שרגילים לקבל מוצרי "סרט נע"?
42:10 – מה היא נותנת למצטרפים שמעלה משמעותית את האפשרות שיסכימו לרכוש?
42:34 – הלקוחה שפיטרה את הפסיכולוגית
45:45 – שלושה דברים בוובינר שהם גיים צ'יינג'ר להגדלת המכירות
1. האינטראקציה עם המשתתפים
46:10
2. לעשות שינויים תוך כדי תנועה
46:45
3. הכלי השלישי – לתעד ולמדוד:
"את כל המצגות שלי אני מתעדת..
– תאריך
– כמה משתתפים הגיעו לזום
– כמה משתתפים נשארו עד למכירה
– כמה מכירות היו לי
– וכו'
47:43 – הכלי האדיר שיש לה לחזור למכירות גבוהות כשיש ירידה במכירות:
פאוור פוינט לכל וובינר
49:10 – איך משיגים את יונית
49:55- מה היא עושה עם שיחות פולואפ? כשצריך. לא יותר.